۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۴۸۴۲۲۷

درخشش خبرنگاران رسا در مسابقات ورزشی

خبرگزاري رسا رتبه برتر در مسابقات تنيس روي ميز اصحاب رسانه استان اصفهان را به خود اختصاص داد، حسين ابراهيمي و معصومه رسوليان موفق شدند عناوين دوم در بخش هاي آقايان و بانوان را در ميان اهالي هنر و رسانه اصفهان كسب كنند.
مسابقات تنيس روي ميز اصحاب رسانه و هنر اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در اصفهان، نفرات برتر تيم هاي مختلف شركت كننده در مسابقات تنيس روي ميز اصحاب رسانه و اهالي هنر استان اصفهان در رده هاي مردان و زنان پس از برگزاري 120 مسابقه و از ميان 150 شركت كننده معرفي شدند.

در این رقابت ها که ابتدا در قالب گروه بندی و سپس به صورت ضربدری و حذفی و در نهایت بصورت گروه بندی مجدد با حضور 6 نفر نهایی در خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار شد، در بخش آقايان حسین ابراهیمی خبرنگار خبرگزاری رسا در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد، دانیال رضایی از ویژه نامه شاهین شهر روزنامه اصفهان امروز به مقام قهرمانی دست یافت و داود اکبری بازیگر سینما سوم شد، در این رقابت ها همچنین جواد مدنی، مسعود صادقی و مجید کاشی فروشان هر سه از جامعه سینما و تئاتر رده های چهارم تا ششم بخش آقايان را کسب کردند.

پيش از اين خانم معصومه رسوليان خبرنگار خبرگزاري رسا در اصفهان توانست رتبه دوم را در ميان بانوان رسانه و هنر اصفهان به خود اختصاص دهد، خانم رسوليان تنها عضو اصحاب رسانه در ميان نفرات برتر مسابقات بودند، فاطمه لفظ از انجمن اوقات فراغت اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت، زینب رضوانی عکاس هنری، سوم شد و فرانک کیانی بازیگر تئاتر رتبه چهارم را کسب کرد.

 در بخش آقايان نيز آقاي ابراهيمي به همراه خبرنگار اصفهان امروز دو نماينده اصحاب رسانه در ميان برترين ها بودند، همچنين محمد قربانيان ديگر خبرنگار خبرگزاري رسا در اصفهان حضور چشمگيري در مسابقات داشت، در مجموع خبرگزاري رسا توانست رتبه برتر را در ميان اصحاب رسانه اصفهان كسب كند.

در اين دوره از مسابقات، بازیکنانی از تيم هاي خبرگزاری ایسنا، باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اصفهان امروز، خبرگزاری رسا، مجله افق فردا، انجمن اوقات فراغت استان، آموزشگاه هنری سایه و همچنین هنرمندان تئاتر و عکاسی شرکت داشتند.

در مسابقات پیشکسوتان نیز فرهنگ شعبانی و مرتضی حسینی از پیشکسوتان عرصه سینما، تئاتر و رادیو، قهرمان و نایب قهرمان شدند، صادق هادی از اعضای هیات مدیره 'خانه مطبوعات' اصفهان مقام سوم را کسب کرد و ساسان اکبرزاده از روزنامه نصف جهان و حسن سلیمانی از ایپس رده های چهارم و پنجم را بدست آوردند، سرپرستی فنی این رقابت ها برعهده حمید نوری بود و سرداوری را رضا هنرمند و الهیار آقایاری برعهده داشتند.

پخش پیام تصویری رامبد جوان ريیس هیأت مدیره انجمن اوقات فراغت کشور، حضور تماشاگران و به ویژه خانواده های بازیکنان و حضور مهدی باقربیگی و رسول جزینی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و حمید محمدی نایب رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان از دیگر نقاط جالب این مسابقات بود.

این جام با مشارکت کمیته هنر و رسانه هیأت تنیس روی میز استان، کمیته ورزشی انجمن صنفی روزنامه نگاران و نویسندگان، انجمن اوقات فراغت، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان ورزش شهرداری اصفهان و در راستای حفاظت و پاسداشت محیط زیست و احترام به طبیعت و با شعار «زاینده رود تنها نیست» برگزار شد.

ريیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش شور و نشاط اجتماعی عنوان کرد و افزود: در مسابقات آقایان و بانوان این جام حدود 150 داوطلب از رسانه ها و جامعه هنری ثبت نام کردند.

تکابی افزود: این مسابقات در آینده ای نزدیک در سطح کشوری و با حضور تیم های سایر استان ها ادامه خواهد یافت. /869/پ202/ی

ارسال نظرات