۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۴۸۴۱۸۹
آیت الله صفایی بوشهری:

جامعه نیازمند آموزش و تربیت هدایت گران فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: جامعه نیازمند آموزش و تربیت افسر فرهنگی و هدایت گران فرهنگی در حوزه مدیریت تخصصی و فنی است.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در دیدار مسؤول و کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت دخت نبی اکرم (ص)، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با توسعه جلسات تفسیر قرآن در جامعه می توانند در عرصه فرهنگی بسیار تاثیرگذار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ستاد عالی کانون ها بر روی استان بوشهر حساب ویژه ای دارد و فعالیت های جوانان و متخصصین نهاد مسجد در کانون های فرهنگی هنری مساجد مایه سرافرازی و سربلندی برای این دیار ولایی و متمدن و تاریخ ساز شده است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: مسجد حکم ستاد را دارد و نیروهای فرهنگی کانون ها حکم صف دارند و می بایست هر گونه تصمیم ستاد از سوی نیروهای یدی و محوری کانون ها انجام شود و تحقق این امر نیازمند نظارت، حمایت و هدایت است که باید به عنوان سه محور اصلی در تصمیمات دبیرخانه استانی قرار دهید.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری باید کارخانه انسان سازی و تولید محصولات انقلابی و اسلامی باشند، عنوان کرد: هر کاری باید خروجی و محصول داشته باشد و نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در کارهای راهبردی، مقاومتی و جهادی نیز اینگونه است و می بایست در برنامه ها و تصمیمات با اعتقاد محکم و تدبیر انقلاب گام برداریم.

نماینده ولی در استان بوشهر با تاکید بر اینکه جامعه نیازمند آموزش و تربیت افسر فرهنگی و هدایت گران فرهنگی در حوزه مدیریت تخصصی و فنی است، گفت: در کنار تولید محصول فرهنگی و نماهنگ های آموزشی و بصیرتی باید به پرورش و تربیت انسان های مفید و ثابت قدم بپردازیم.

وی ادامه داد: دشمن دارد فکرها، کارها و انسان ها را مورد هدف قرار می دهد به همین خاطر باید پروژه پرورش، تربیت و انسان سازی به بخشی از اقدامات استراتژیک کانون های فرهنگی هنری مبدل و سعی شود در این زمینه فرهنگ نویسندگی، تالیف، تئاتر، ساخت فیلم کوتاه و نماهنگ، فعالیت های قرآنی، برنامه های آموزشی، ورزشی و علمی در کانون های مساجد نهادینه شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه یکی از مشکلات ما کمبود منابع انسانی کارآمد و متخصص در تمامی بخش ها است، اظهار داشت: در کانون های فرهنگی هنری مساجد باید ضمن شناسایی نخبگان محلات، نیروها را به صورت جهادی به سمت نخبه پروری آموزش داد./101/833/ب1

ارسال نظرات