۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۸۴۱۳۲
به مناسبت ایام فاطمیه صورت می گیرد؛

برگزاری مراسم سوگواری در دفتر مراجع تقلید

به مناسبت شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم سوگواری و عزاداری در دفاتر مراجع تقلید در قم برگزار می شود.
مراسم عزاداری در دفتر آیت الله نوری همدانی فاطمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم سوگواری و عزاداری در دفاتر حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، لطف الله صافی گلپایگانی، حسین وحید خراسانی و سیدمحمدعلی علوی گرگانی، برگزار می شود.

دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی اعلام کرده است که مجلس عزا و سوگواری شهادت بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) به مدت سه روز از سه شنبه دهم اسفند ماه تا روز پنج شنبه دوازدهم اسفند ماه در مدرسه امیرمومنان علی علیه السلام با حضور این مرجع تقلید برگزار می‌شود.

همچنین به مناسبت ایام شهادت مظلومانه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها، مجلس روضه در دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از روز سه‌شنبه  10  اسفند، به مدت سه روز از ساعت 9:30 تا 11:30 صبح در دفتر این مرجع تقلید به نشانی قم، خیابان انقلاب (چهارمردان)، کوچه ۶ برگزار می شود.

دفتر این مرجع تقلید اعلام کرده است که همزمان با روز شهادت، دسته عزاداران فاطمی رأس ساعت 11 همگام با حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی جهت عرض تسلیت به حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، به حرم مشرف خواهند شد.

دفتر حضرت آیت‌الله علوی گرگانی نیز به همین مناسبت مراسمی را از روز سه شنبه به مدت سه روز از ساعت 9  با سخنرانی یکی از استادان حوزه علمیه قم برگزار می کند.

همچنین از امروز تا روز شهادت صدیقه کبری حضرت زهرا از ساعت 10 صبح تا اذان ظهر  با حضور یکی از استادان حوزه و با مداحی ذاکران اهل،  مراسم سوگواری ایام فاطمیه در دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی برگزار می‌شود.

مراسم عزادارى شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از سوى حضرت آيت الله نورى همدانى از سه شنبه دهم اسفندماه به مدت چهار روز از ساعت 10 صبح در بيت این مرجع عالیقدر برگزار مى شود.

قابل توجه است مدتی پیش دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی به کوچه 33 صفائیه پلاک 16 منتقل شده است./836/ 202/ص

 

ارسال نظرات