۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۴۸۴۰۳۲
نماینده سابق مردم همدان در مجلس:

مشکل بزرگ امروز جامعه بیکاری جوانان است

کارخانه گفت: بسیاری از افراد جامعه از بیکاری رنج می برند و امروز دشمن اصلی کشور بیکاری است و عاشقان به امام رضا باید خدمت خود را درعرصه عمل نشان دهند.
ابراهیم کارخانه‌ ای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، ابراهیم کارخانه نماینده سابق مردم همدان در مجلس به همراه خادمیاران رضوی در استان همدان بعد از ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان دیدار کردند.

در این دیدار کارخانه ای اظهار داشت: بسیاری از افراد جامعه از بیکاری رنج می برند و امروز دشمن اصلی کشور بیکاری است و عاشقان به امام رضا(ع) باید خدمت خود را در عرصه عمل نشان دهند. کسانی که می خواهند یه امام رضا خدمتی ارائه دهند در قالب استاد دانشگاه، به دانش اموزان و در قالب پزشک و پرستار به بیماران و گرفتاران و در قالب تولیدکننده به بیکاران استان خدماتی را ارائه کنند.

وی ابراز داشت: شرط خادمیاری به امام رضا(ع) این است که بخشی از داشته خود را وقف محرومان کنیم تا جامعه خود را نسبت به مشکلات بیمه کرده و امام رضا(ع) را از خود راضی نگه داریم.

کارخانه اظهار داشت: هرکسی که عشق به امام رضا(ع) دارد توانمندی خود را در قالب یک خدمت ارائه کند و هرکسی می تواند با کمترین معونه به خدمت مردم بپردازد و جز خادمان امام رضا قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برنامه زیر سایه خورشید بر این اساس است تا همه مردم بتوانند زیر سایه امام رئوف قرار گرفته و توانمندی خود را در این عرصه قرار دهند و آستان قدس اعلام کرده است که می خواهد موسسه فرهنگی و دارالشفای امام رضا(ع)را در همدان ایجاد کند و شایسته است برخی افراد در این زمینه موقوفاتی انجام دهند.

نماینده سابق مردم همدان در مجلس در ادامه اظهار داشت: هنوز هیچ اعلام موجودیتی از این برنامه نشده و وقتی شرایط ایجاد شد، مراتب اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در همه استان ها شورای سیاست گذاری انجام خواهد شد و نماینده ولی فقیه در رأس آن قرار خواهد داشت و فرماندهان سپاه و کمیته امداد و دیگر نهادها نیز در این شورا حضور خواهند داشت.

کارخانه در پایان یادآور شد: امور فرهنگی اجتماعی، امور کار آفرینی و اشتغال و حدود 8 مورد عرصه خدمت گشوده شده که برای هر کدام یک هیات اندشه ورز ایجاد شده است./202/979/ب1

ارسال نظرات