۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۸۳۹۵۵
آیت الله علما:

بصیرت و هوشیاری سبب یافتن مسیر در سختی ها می شود

آیت الله علما گفت: توجه به افزایش بصیرت و هوشیاری سبب یافتن مسیر در سختی ها شده و انسان را از دسیسه ها و وسوسه های شیطان دور می کند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه آیت الله بروجردی کرمانشاه ابراز داشت: انسان باید در هر شرایطی نسبت به افزایش تقوا و بصیرت خود تلاش کند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دوری از غفلت  موجب قرارگیری در صراط حق و دستیابی به سلوک معنوی و بصیرت دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: توجه به افزایش بصیرت و هوشیاری سبب یافتن مسیر در سختی ها شده و انسان را از دسیسه ها و وسوسه های شیطان دور می کند.

وی در ادامه افزود: انجام واجبات و مستحبات نیز برای حفظ بصیرت و بیداری در انسان است و به ارتقای معنویت در وجود انسان کمک می کند.

آیت الله علما مطرح کرد: انسان همواره در معرض توطئه ها و وسوسه های شیطان بوده و در خطر گمراهی و انحراف است بنابراین باید در تمام مقاطع با استفاده از سرمایه های معنوی در مقابل این خطرات محفوظ بمانند.

نماینده ولی فقیه در استان با استناد به حدیثی از امام علی (ع) اظهار داشت: غفلت و بی توجهی به دستورات الهی بزرگترین آسیب و جهالت برای انسانها است و نهایت این بی توجهی تاریکی و آتش جهنم است.

وی ادامه داد: بیداری و توجه به قرآن، ائمه اطهار(ع) و دستورات الهی سبب رشد و ارتقای اخلاقی انسانها شده و نور و معنویت را به انسانها می بخشد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: بیداری و بصیرت در انسانها آنها را تاریخ ساز کرده و تداوم اسلام و انقلاب را به همراه دارد./202/857/ب1

ارسال نظرات