۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۴۸۳۹۱۶
آیت الله طباطبایی‌نژاد:

عملکرد فرماندار پیشین اصفهان هیچ نقصی نداشت

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه عملکرد فرماندار سابق اصفهان هیچ نقصی نداشت، گفت: هیچکدام از مسؤولان اصفهان از این تغییر در چنین زمانی رضایت نداشتند.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار پیشین و جدید شهر اصفهان با اشاره به ویژگی‌ها و خدمات کفیل، فرماندار پیشین اصفهان، گفت: به جز خیر و خوبی بنده چیزی از آقای کفیل مشاهده نکردم.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به نارضایتی‌ها از تغییر فرماندار اصفهان، اظهار کرد: هیچکدام از شخصیت‌های سیاسی و مسؤولان استان اصفهان از این تغییر در چنین زمانی رضایت نداشتند، اگر مصلحتی برای این کار در نظر گرفته شده است امیداریم خیر بوده باشد، از طرف همه از زحمات آقای کفیل قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به برگزاری 6 دوره انتخابات از سوی فرماندار پیشین اصفهان بدون هیچ حاشیه و تنشی، اظهار کرد: در کار فرماندار سابق اصفهان هیچ نقصی وجود نداشت، وی رابطه خوبی میان مدیران و مسؤولان با مردم به ویژه کشاورزان برقرار کرد، بنده شهادت می‌دهم که وی جز اطاعت از قانون چیزی را در نظر نداشت و به وظایف خود به درستی عمل کرد و با جرأت به مدیریت مشکلات شهرستان می‌پرداخت.

وی فرماندار پیشین اصفهان را شخصیتی دارای اعتدال در مسائل مختلف توصیف کرد و گفت: با وجود اینکه کفیل اعتدال را در مسائل مختلف پیش گرفته بود این کار را بهم زدند و رضوانی فرماندار جدید هم گزینه خوبی است که باید عملکرد وی در آینده مورد سنجش قرار بگیرد، فرماندار جدید نیز باید اعتدال پیشه و از تجربیات فرماندار سابق برای انتخابات پیش رو استفاده کند./202/1304/ب1

ارسال نظرات