۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۸۳۸۶۱
نماینده ولی فقیه در ایلام:

جامعه نیازمند الگوپذیری از حضرت فاطمه است

امام جمعه ایلام با بیان این که متاسفانه به ابعاد زندگانی حضرت زهرا کم توجه شده است، گفت: جامعه امروز نیازمند الگوپذیری از سیره اخلاقی، سیاسی و تربیتی حضرت صدیقه طاهره(س) است.
لطفی لطفی لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: جامعه امروز نیازمند الگو پذیری از سیره اخلاقی، سیاسی و تربیتی حضرت صدیقه طاهره (س) است.

وی افزود: متاسفانه به ابعاد زندگانی آن حضرت کم توجه شده و بیشتر به مصائب و ظلم هایی که به ایشان شده پرداخته ایم.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: مصائب آن حضرت بر اثر جریان نفاقی بود که قصد گرفتن انتقام از رسول خدا را داشتند، شکل گرفت ولی آنچه امروزه نیاز جامعه است پرداختن به ولایت مداری، حجاب و عفاف و مقابله با جریان های انحرافی و نفاق از سوی صدیقه مرضیه است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه توجه به ایام فاطمیه لازم و اساسی است، گفت: باید در استان مراسم عزاداری در شأن آن حضرت برگزار شود و تمامی ابعاد زندگانی ایشان در این ایام که کشور رنگ و بوی فاطمی دارد برای افراد جامعه تبیین شود.

وی در ادامه به وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و عنوان داشت: یکی از وظایف مهم این ستاد مقابله کردن با منکرات جامعه است.

امام جمعه ایلام افزود: باید منکرات جامعه شناسایی شود و برای مقابله با آن برنامه ریزی دقیق و اقدام صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی خاطر نشان کرد: بحث بی حجابی و بد حجابی در استان متاسفانه زیاد است و در ایام تعطیلات نوروز با توجه به سنت دیرینه این استان و رفتن به دامن طبیعت اختلاط بین زن و مرد، زیبنده استان با آن کارنامه درخشان در طول دفاع مقدس و اینکه قدمگاه زائران عتبات عالیات است، نیست.

وی در پایان گفت: باید با کارهای فرهنگی و استقرار روحانی در مکان های شلوغ و نصب عکس شهدا در بین راه های شهرستان ها گردشگران را با ایثار و فداکاری این استان آشنا کنیم.

گفتنی است در پایان این جلسه از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به خاطر تلاش ها و فعالیت های این ستاد تجلیل به عمل آمد./202/879/ب1

ارسال نظرات