۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۴۸۳۸۲۸
با هدف تحکیم بنیان خانواده؛

اردوی فرهنگی تفریحی خانوادگی طلاب حوزه علمیه زنجان برگزار شد

اردوی یک روزه فرهنگی تفریحی خانوادگی طلاب حوزه های علمیه زنجان از سوی معاونت فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان و در راستای تحکیم روابط و بنیان خانواده ها برگزار شد.
  خانواده طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، اردوی یک روزه فرهنگی تفریحی خانوادگی طلاب حوزه های علمیه زنجان از سوی معاونت فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان و در راستای تحکیم روابط و بنیان خانواده ها، در محیطی کاملا صمیمی و شاد برگزار شد.

بنابر این گزارش، این اردوی یک روزه که شامگاه دیروز به اتمام رسید، در محیطی کاملا خانوادگی و صمیمی همراه با مسابقات تیراندازی، دارت و طناب زنی به صورت جداگانه برای تمامی گروه ها اعم از کودکان، بانوان و آقایان برگزار شد که در پایان به نفرات اول تا سوم تمامی گروه ها جوایزی اهدا شد.

از دیگر برنامه های برگزار شده در این اردوی فرهنگی، کلاس آموزش ورود امن به فضای مجازی و آسیب شناسی آن بود که با استقبال خوب حاضران و مطالب جالب و در خور توجه استاد مدعو همراه شد که همگان را از، در دسترس قرار دادن تمامی اطلاعات شخصی خود در شبکه های مجازی بر حذر داشت.

گفتنی است، پس از راه اندازی معاونت فرهنگی در مرکز خدمات حوزه های علمیه استان زنجان به مسؤولیت حجت الاسلام رضایی، این مرکز در زمینه خدمات دهی به خانواده های طلاب بسیار فعال تر از گذشته شده و در زمینه های مختلفی مشغول خدمات رسانی به آنها است./949/204/ب2

ارسال نظرات