۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۴۸۳۷۶۶
استاد حوزه:

مبلغان با استفاده از ابزار مناسب پاسخگوی نیازهای جامعه باشند

استاد حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت فعالیت تبلیغی مبلغان در جهت آگاه سازی نسل جوان و خنثی کردن هجمه های فرهنگی گفت: مبلغان با استفاده از سلاح علم و دانش پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.
دوره«آشنایی با فعالیت در فضای مجازی»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی نصیرالاسلام، عصر امروز، در برگزاری کارگاه آموزشی فضای مجازی در مدرسه علمیه خواهران نجمیه ازنا برگزار شد، گفت: با توجه به گستردگی فضای مجازی، علم و آگاهی استفاده صحیح از این فضاها باید تبیین شود.

وی با تأکید بر ضرورت فعالیت تبلیغی مبلغان در عرصه تبلیغ افزود: فعالیت تبلیغی مبلغان لازمه خنثی سازی هجمه های فرهنگی در فضای مجازی است.

حجت الاسلام نصیرالاسلام با اشاره به پیشرفت روز افزون علم و ورود تکنولوژی های نوین ارتباطی خاطرنشان کرد: باید علم لازم برای استفاده از این فضاها نیز در جامعه نهادینه شود و مبلغان در این زمینه می توانند نقش آفرین باشند.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش مبلغان در عرصه تبلیغ و آگاه سازی نسل جوان از هجمه های دشمن اظهار داشت: در این راستا باید از سلاح علم و دانش در جهت پاسخگویی به نیازهای جامعه گام برداشت.

استاد حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت فعالیت مبلغان در فضای مجازی اظهار داشت: در این فضاها باید آموزه‌های دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) ترویج و تبیین شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با استفاده از فرصت های تبلیغی در فضای مجازی مبلغان باید با ترویج و تبلیغ آموزه های اسلام و مکتب تشیع جلوی انحرافات را بگیرند.

حجت الاسلام نصیرالاسلام خاطرنشان کرد: استفاده از روش های نوین تبلیغی و مخاطب شناسی لازمه موفقیت طلاب در امر تبلیغ است.

وی اظهار داشت: ترویج و تبیین آموزه های دینی و سبک زندگی اسلامی راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن و پاسخگوی نیازهای زندگی فردی و اجتماعی است./9459/202/ب1

ارسال نظرات