۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۸۳۷۳۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر خبر داد؛

اعزام 120 ملبغ در ایام فاطمیه

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر از اعزام 120 مبلغ این شهرستان در ایام فاطمیه با هدف نشر معارف فاطمی و تروج آموزه های دینی خبرداد.
حجت الاسلام سعید علیپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر

حجت الاسلام سعید علیپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که زندگانی و حیات حضرت فاطمه زهرا(س) جنبه های گوناگونی دارد، اظهار داشت: حیات ایشان با وجود کوتاه بودن اما در همه زمینه ها سرآمد و الگو هستند و رویکرد قابل توجهه زندگی ایشان تلاش و بذل آن در راه خدا است.

وی با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) به دنبال استیفای حق و اثبات ولایت امیرمؤمنان(ع) بود، ادامه داد: شخصیت ایشان الگویی برای همه بشر و نه تنها قشر بانوان است؛ دشمن شناسی و بصیرت جامع از ویژگی های شاخص حضرت صدیقه کبری(س) می باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به این که در ایام فاطمیه براساس سال های گذشته، اعزام مبلغ در سطح شوشتر و بخش های آن صورت می گیرد، ابراز داشت: در حال حاضر تعدادی از مبلغان برای نشر معارف فاطمی اعزام شده اند و پیش بینی می شود که بیش از 120 نفر اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام علیپور با بیان این که افزون بر اعزام مبلغ، جلسات گفتمان های دینی نیز باتوجه به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار خواهند شد، اظهار داشت: پاسخگویی به شبهات، مسائل اعتقادی و پرسش های مذهبی، مقابله با فرقه های ضاله از عناوین این گفتمان ها است.

وی ادامه داد: در برگزاری گفتمان های دینی تلاش شده که موضوع ولایت به ویژه ولایت امیرمؤمنان(ع) در سطح مساجد، مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی پرداخته شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به این که علت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دنیا طلبی بعضی از خواص و سکوت آنها است، بیان داشت: عدم شناخت از جایگاه ولایت امیرمؤمنان(ع) سبب شد که این بانو به شهادت برسند؛ حضرت صدیقه کبری(س) نخستین شهیده راه امامت و ولایت است.

حجت الاسلام علیپور با اشاره به دیگر فعالیت های این اداره مبنی بر اعزام 18 نفر از روحانیان، فعالان فرهنگی، مبلغان، ائمه جماعات، طلاب و مداحان اهل بیت(ع) شوشتر برای حضور در دوره آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد، ادامه داد: این دوره آموزشی به مدت 6 ساعت آموزشی و به میزبانی لالی برگزار شد./303/9453/ب1

ارسال نظرات