۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۸۳۷۲۶
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان:

وادادگی های جامعه به خاطر فاصله گرفتن از اهل بیت است

حجت الاسلام طهرانی‌زاده با اشاره به علل بروز مشکلات در زندگی، گفت: وادادگی های امروز جامعه دینی ما به این علت است که از اصل الگوهای اصیل زندگی فاصله گرفته ایم.
حجت الاسلام علی‌نقی طهرانی زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان

حجت الاسلام علی‌نقی طهرانی‌زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: آیات و روایات قرآنی بسیاری به مؤمنان اشاره دارد که تلاش کنید خودتان را در بحث الگوگیری به پیامبر نزدیک کنید.

وی افزود: جامعه دینی همواره به دنبال این است که تمام برنامه های زندگی خود را منطبق بر سیره و روش اهل بیت عصمت و طهارت و فرزندان آنها قرار دهد.

حجت الاسلام طهرانی‌زاده بیان کرد: اگر یک مسلمان بتواند رفتار و اخلاق خود را به اهل بیت نزدیک کند با موفقیت بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به علل بروز مشکلات در زندگی تصریح کرد: وادادگی های امروز جامعه دینی ما به این علت است که امروز ما از اصل الگوهای اصیل زندگی فاصله گرفته ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان حضرت زهرا(س) یک الگوی تمام عیار دانست و اظهار داشت: ایشان از برجسته ترین انسانهای روی کره خاکی است که در عرصه های اجتماعی، سیاسی، تربیتی و عبادی الگو است؛ بی بی دوعالم در تمامی عرصه ها می تواند بهترین الگو باشد و هر جایی که ما خودمان را به ایشان نزدیک کنیم توفیقات بیشتری به دست خواهیم آورد.

وی ادامه داد: در جامعه امروزی بهترین سبک زندگی، سبک ایرانی اسلامی است که زندگی ساده‌زیستی همراه باشد و براساس الگوپذیری از زندگانی و همسرداری زهرای مرضیه باشد./303/831/ب1

ارسال نظرات