۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۴۸۳۷۱۷
حجت الاسلام فاضلیان:

بصیرت ولایی از مهمترین ویژگی های حضرت زهرا است

حجت الاسلام فاضلیان با بیان این که ولایتمداری حضرت زهرا(س) بر دشمن شناسی استوار بود، گفت: مقاومت، دشمن شناسی و بصیرت از مهمترین مولفه های شخصیتی حضرت زهرا(س) است.
فاضلیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام حسن فاضلیان، مدیر حوزه های علمیه خواهران غرب کشور، ظهر امروز در همایش مبلغه‌های همدان که با محوریت بصیرت افزایی فاطمی در سالن انصارالحسین(ع) برگزار شد، با اشاره به جایگاه سبک زندگی فاطمی در سعادت بشر اظهار داشت: الگوگیری از سبک زندگی فاطمی برای همه افراد جامه امری ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه دشمن شناسی در سبک زندگی فاطمی ابراز داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگو و مصداق بارز ولایتمداری در جامعه است و این فرهنگ در جامعه باید نهادینه شود.

حجت الاسلام فاضلیان با بیان این که ولایتمداری حضرت زهرا(س) بر دشمن شناسی استوار بود، گفت: مقاومت، دشمن شناسی و بصیرت از مهمترین مولفه های شخصیتی حضرت زهرا(س) است.

وی با اشاره به این که حضرت زهرا(س) مدیریت خانه را بر عهده داشت، گفت: خطبه حضرت زهرا(س) یکی از کوبنده ترین خطبه ها است و ایشان در هر جا که لازم بود چه در عرصه سیاست و چه درعرصه اجتماع در میدان حاضر می شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه می بایست ابعا مختلف زندگی حضرت زهرا(س) را مورد توجه قرار داده و سبک زندگی ایشان را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان این که بانوان باید زندگی حضرت زهرا را الگوی خود قرار دهند، تصریح کرد: فرزند پروری، خانه داری و حور موثر در اجتماع از ویژگی های حضرت زهرا است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان مهمترین ویزگی حضرت زهرا(س) را بصیرت ولایی ایشان توصیف کرد و گفت: قدرت تشخیص بالا در میان حق و باطل و همچنین اگاهی دقیق از جریانات  و اتفاقات جامعه از ویژگی های برجسته این بانوی بزرگوار است./979/202/ب1

 

ارسال نظرات