۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۴۸۳۷۱۲
آیت الله علما مطرح کرد؛

لزوم توجه به مقوله فرهنگ در کاهش تخلفات رانندگی

آیت الله علما توجه به مقوله فرهنگ در کاهش تخلفات رانندگی را بسیار مهم دانست و گفت: باید با تکیه بر کارهای فرهنگی مشکلات و تخلفات مردم را ریشه ای حل کرد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با فرمانده و جمعی از پرسنل پلیس راهور شهر کرمانشاه، ابراز داشت: باید تمرکز بر کنترل ترافیک و مدیریت آن باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در سالهای اخیر تغییرات اساسی و چشمگیری در بافت اصلی شهر کرمانشاه صورت نگرفته و شهر به شکل قدیمی خود باقی مانده است.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: پلیس همواره در برقراری نظم و امنیت در شهر و مدیریت ترافیک به خوبی عمل کرده و عبور و مرور سطح شهر را کنترل کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: به فرموده امام راحل کار پلیس همچون عبادت است و اگر با این دید به شغل خود بنگرند سختی کار را آسان تر تحمل می کنند.

آیت الله علما تأکید کرد: باید فرهنگ مردم در زمینه کاهش تخلفات و احترام به قوانین افزایش پیدا کند و این تغییر فرهنگ مستلزم کارهای فرهنگی بلندمدت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: باید با تکیه بر کارهای فرهنگی مشکلات و تخلفات مردم را ریشه ای حل کرد هر چند این فرآیند زمان بر است، اما نتیجه بخشی آن قابل توجه است.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: پلیس نیز موظف است با اخلاق خوش و با صبر و حوصله در برخورد با مردم عمل کند تا نتیجه این برخورد خوب را در رفتار مردم مشاهده کند.

آیت الله علما در پایان خواستار استفاده از ابزارهای تشویقی در برخورد با مردم شد و گفت: همواره اثربخشی تشویق از تنبیه و جریمه بیشتر است، بنابراین باید بیشتر به رویکرد تشویقی و فرهنگی روی آورد./857/202/ب2

ارسال نظرات