۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۸۳۷۱۱
به همت گروه تبلیغی جهادی رشد برپا شد؛

نمایشگاه کوچه های بنی هاشم در مساحت 3 هزار متر

گروه تبلیغی جهادی رشد امسال اقدام به برپایی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم به مساحت 3000 متر در قم کرده است که علاقه مندان می توانند تا 12 اسفندماه نسبت به بازدید از این نمایشگاه مراجعه کنند.
نمایشگاه کوچه های بنی هاشم نمایشگاه کوچه های بنی هاشم نمایشگاه کوچه های بنی هاشم نمایشگاه کوچه های بنی هاشم

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت تبلیغی گروه تبلیغی جهادی رشد در ایام فاطمیه اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم، فعالیت این گروه در ایام فاطمیه است که این نمایشگاه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر فعالیت های خودجوش مردمی انجام شده است.

وی گفت: این گروه در ایام فاطمیه امسال اقدام به برپایی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم در بوستان نبوت واقع در قم، میدان نبوت به مساحت 3000 متر و با کمک مردم و با مدیریت طلاب منطقه تحت عنوان گروه تبلیغی رشد کرده است.

مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد تصریح کرد: از جمله غرفه های این نمایشگاه می توان به تقابل بندگی خدا و بندگی شیطان، برنامه ریزی دشمن، مظلومیت اهل بیت(ع)، نیاز دنیا به ظهور امام زمان(عج)، توسل شهدا به حضرت زهرا(س)، منزل حضرت فاطمه(س) و در سوخته خانه آن حضرت، سالن حاج عبدالرحمن مشی(بیان کرامات شهدا)، نمادین قبرستان بقیع، غرفه های ویژه خواهران، کودکان، فرهنگی، آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

وی افزود: بخش دیگری از این نمایشگاه، نمایشگاه آثار قبر است؛ پیامبر اکرم(ص) به سلمان فرمود محبت دخترم فاطمه(س) در صد جا به دردت می خورد که آسان ترین آنها قبر و مرگ و برزخ است؛ این نمایشگاه به این صورت است که زمین 2 متر عرض و 2 متر ارتفاع و به طول 50 متر کَنده شده است که در آنجا آثار مربوط به قبر و نمادهای مختلفی از برزخ کار شده و مورد بازدید مردم قرار می گیرد.

حجت الاسلام خوئینی با اشاره به استقبال صورت گرفته از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کوچه های بنی هاشم از یکم تا 12 اسفندماه پا بر جا است که شاهد استقبال بسیار خوبی بودیم؛ امسال در روزهای ابتدایی برپایی این نمایشگاه، 10 هزار بازدید کننده داشتیم که این نشان از اهمیت تبلیغ نمایشگاهی است.

وی در خصوص ساعات بازدید از این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه تا 12 اسفندماه همه روزه از ساعت 15 تا 21 به روی علاقه مندان باز است؛ همچنین مدارس نیز می توانند هر روز صبح ها، برای بازدید مراجعه کنند.

مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بدون اتکا به هیچ سازمان و ارگانی برپا شده و گروه تبلیغی جهادی رشد با همکاری مجموعه های مختلف از کوره دار، طراح، برق کار، جوش کار به صورت جهادی دست به دست هم دادند که این نمایشگاه با شکوه برپا شود؛ اگر ارگانی قصد برپایی چنین نمایشگاهی را داشت، باید رقم بالایی را هزینه کند./822/ت302/ی

ارسال نظرات