۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۴۸۳۶۵۴
مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان:

حوزه علمیه محل رویش شخصیت‌های برجسته و فاخر است

حجت الاسلام باقری با اشاره به نقش رهبر انقلاب در دنیا گفت: شخصیت برومند و ممتازی که امروز عالم اسلام مفتخر به وجود اوست و دنیای سیاست و استکبار را به شگفتی وادار کرده یکی از شاگردان مکتب امام صادق و امام باقر است.
حجت الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان

حجت الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: حوزه علمیه مکانی است که شخصیت‌های برجسته‌ای همچون آیت الله عبادی و آیت الله محمدیان از آنجا برخاستند.

وی ادامه داد: انسان‌هایی مانند آیت الله سلیمانی که امروز بیش از یک و نیم دهه مرزبان فکری خطه سیستان و بلوچستان و مدافع اندیشه اسلام هستند، از حوزه علمیه سر بلند کردند.

حجت الاسلام باقری حضرت آیت الله سیستانی را شخصیتی جهانی دانست و بیان کرد: حضرت آیت الله سیستانی بنام، شخصیت ممتاز جهانی و مرجع تقلیدی که سرمایه بی‌بدیلی برای نه تنها مسلمانان بلکه برای تاریخ اسلام است، فرزند حوزه علمیه و شاگرد مکتب امام صادق و امام باقر هستند.

وی افزود: امام راحل، بنیانگذار جمهوری اسلامی که اسلامیت و مسلمانی را حیات دوباره بخشید و دشمنان را در جای جای دنیا به تعظیم و کرنش واداشت از حوزه علمیه برخاست

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش رهبر انقلاب در دنیا اظهار داشت: شخصیت برومند و ممتازی که امروز عالم اسلام مفتخر به وجود اوست و دنیای سیاست و استکبار را به شگفتی وادار کرده یکی از شاگردان مکتب امام صادق و امام باقر است؛ البته ممکن است محدود کسانی در این حوزه باشند که مایه افتخار نباشند و انسان‌هایی ناباب باشند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که مایل هستند فرزندان آنان در زمره حوزویان قرار گیرند کمک و همراهی کنند تا خداوند نیز نسل آنان را پربرکت و مایه افتخار دین قرار دهد./303/831/ب1

ارسال نظرات