۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۸۳۶۵۳
مدیر مرکز آموزش عالی قاسم‌بن‌الحسن:

حوزه علمیه رسالت سنگینی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برعهده دارد

مدیر مرکز آموزش عالی قاسم‌بن‌الحسن گفت: حوزه‌های علمیه رسالت بسیار مهم و سنگینی در پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی به عهده دارند مدیران، کارگزاران و نظام‌آموزشی حوزه باید برای پاسخ‌گویی به نیازهای روز جامعه خود را آماده کنند.
حجت ­الاسلام سید محمدباقر علم الهدی، مدیر مدرسه علمیه قاسم بن الحسن

 حجت‌الاسلام محمدباقر علم الهدی، مدیر مرکز آموزش عالی قاسم‌بن‌الحسن(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره تربیت نیروهای انقلابی در حوزه‌های علمیه و کادرسازی انقلابی، گفت: حوزه‌های علمیه در این زمینه تلاش کرده‌اند اما باید دولتمردان، مدیریت اجرایی، قضائی، قانون‌گذاری کشور، سازمان‌ها و  نهادها نسبت به این کادرهای انقلابی اعلام نیاز کنند.

وی افزود: باید سفارش تولید کادر ارزشی و روزآمد برای اداره و مدیریت بخش‌های مختلف جامعه داشته باشیم، حوزه‌های علمیه بستر لازم را فراهم کرده‌اند به ویژه نسل جوان ما امروز آشنایی بسیار خوب و ارزشمندی را در زمینه نیازهای روز جامعه دارند و از بخش های مختلف اجرایی نیز مطلع هستند اما جامعه باید از وجود این‌ افراد استفاده کند.

مدیر مرکز آموزش عالی قاسم‌بن‌الحسن(ع) بیان داشت: امروز حوزه‌های علمیه رسالت بسیار مهم و سنگینی در پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی به عهده دارند مدیران، کارگزاران و نظام‌آموزشی حوزه باید برای پاسخ‌گویی به نیازهای روز جامعه خود را آماده کنند.

حجت‌الاسلام علم‌الهدی در پایان خاطر نشان کرد: همان گونه که روزی در 8 سال دفاع مقدس به سربازان مخلص، مقتدر، فاضل و اندیشمند نیاز داشتیم امروز انقلاب ما نیازمند به دانشگاهیان علوم اسلامی، طلاب مومن، مقتدر، فاضل، پرتوان و پرتلاش است که بتواند پاسخ گوی نیازهای روز جامعه دینی باشد اگر چنین عمل کردند قطعا حوزه‌های علمیه موفقی بودند./303/807/ب1

ارسال نظرات