۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۸۳۶۲۵
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

مسؤولان برای حوادث غیر مترقبه آمادگی داشته باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: باید مسؤولان اجرایی برای حوادث غیرمترقبه همچون ریزگردها و سیل برنامه‌ریزی و آمادگی لازم را داشته باشند.
گواهی

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات مردم خوزستان و مناطق سیل زده کشور، گفت: بحث ریزگردها و حوادث غیر مترقبه مرتبه اول نیست که به وجود آمده اما آنچه این مناطق را واکسینه می‌کند آمادگی و برنامه‌ریزی دولتمردان پیش از وقوع اینگونه حوادث است.

وی افزود: دولتمردان باید افزون بر کار روزمره برای آینده نیز برنامه داشته باشند.

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه نیروهای مسلح همواره در حال رزمایش و آمادگی جسمانی و نظامی هستند، اظهار داشت: درباره حوادث غیر مترقبه نیز باید چنین عمل کرد که اگر بحران طبیعی در کشور رخ داد مسؤولان اجرایی آمادگی لازم را داشته باشند به ویژه امروز که بسیاری از این حوادث قابل پیش‌بینی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به مقاومت مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس، ابراز کرد: هنگام جنگ مردم این خطه با چنگ و دندان زیر بارش موشک‌های دشمن با استقامت و بردباری از کشور دفاع کردند و خسته نشدند اما بحران‌های اخیر مردم را خسته کرده طوری که رهبر معظم انقلاب نیز در درس خارج فقه خود از سویدای دل برای مردم احساس ناراحتی کردند.

وی در ادامه گفت: الان سالها است درباره ریزگردها مسائلی مطرح می‌شود اما متاسفانه مسؤولان نسبت به آن کم توجهی می‌کنند.

حجت الاسلام گواهی در پایان خاطر نشان کرد: ما معمولا کار را شروع کرده اما در نیمه راه بحران را فراموش می‌کنیم./302/807/ب1

ارسال نظرات