۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۴۸۳۵۶۷
مدیر آستان مقدس امام زاده شعیب:

سخن از طرح آشتی ملی خلاف مرام ولایتمداری است

مدیر آستان مقدس امام زاده شعیب(ع) با بیان اینکه سخن از طرح آشتی ملی خلاف مرام ولایتمداری است، گفت: مردم ولایت‌مدار و انقلابی هرگز فتنه 88 را فراموش نکرده و با دشمنان و حامیان آنان سر آشتی نخواهند داشت.
طرح_ آشتی ملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عباسیان مدیر آستان مقدس امام زاده شعیب(ع)، امروز به مناسبت ایام سوگواری شهادت مظلومانه بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) در همین آستان مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: حضرت زهرا(س) شهیده دفاع حریم ولایت و امامت است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) با همه وجود در برابر مهاجمان و غاصبان ولایت ایستاد و از جایگاه الهی امام علی(ع) دفاع کرد، امروز دفاع و ولایتمداری حضرت زهرا(س) باید الگوی همگان قرار گیرد.

حجت الاسلام عباسیان با بیان اینکه ولایتمداری محض بودن مسیری بود که حضرت زهرا(س) آن را به همگان آموخت، عنوان کرد: امروز برخی از سازش و دوستی با دشمن دم می‌زنند، نان به نرخ روز خوری با ولایتمدار بودن دو امر متناقض است که یک جا جمع نمی‌شود.

مدیر آستان مقدس امام زاده شعیب(ع) با تاکید بر اینکه مومن باید در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها همانند کوه محکم و استوار باشد، بیان داشت: ظواهر و جلوه‌های دنیا هرگز انسان مومن را فریب نمی‌دهد، خداوند انسان را در سختی‌ها مورد آزمایش قرار می‌دهد، امروز تهدیدها و تحریم‌ها نباید موجب شود که در مقابل دشمن زانو زده و به او لبخند بزنیم.

وی در تبیین اینکه حمایت از دشمنان دین اشتباه محض است، گفت: انسان مومن باید در برابر دشمنان بغض و کینه داشته باشد نه این که از طرح آشتی ملی سخن به میان آورد مگر مردم آن روز را که فتنه گران قرآن و پرچم امام حسین(ع) را به آتش کشیدند فراموش خواهند کرد که امروز بیایند و با آنان که دشمن اسلام هستند، آشتی کنند.

حجت الاسلام عباسیان در پایان با بیان اینکه مومن در همه لحظات باید انقلابی‌گری و ولایتمداری خود را ثابت کند، خاطر نشان کرد: ولایتمداری با بصیرت و شناخت زمان میسر می‌شود حضرت زهرا(س) مهم‌ترین الگو برای مومنان در امر دفاع از دین و ولایت به شمار می‌رود./202/813/ب1

ارسال نظرات