۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۴۸۳۵۵۳
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر خبر داد؛

فعالیت 70 مبلغ در شهرستان پلدختر به مناسبت ایام فاطمیه

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: به مناسبت ایام فاطمیه 70 مبلغ خواهر و برادر در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام علی صیادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت ایام فاطمیه، بیان داشت: این ایام فرصتی مناسب برای ترویج و تبیین سبک زندگی فاطمی در جامعه به ویژه بین زنان و دختران است.

وی شناخت ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) را امری مهم در جهت پیروی از سبک زندگی فاطمی دانست و افزود: فعالیت تبلیغی مبلغان در این زمینه اثرگذار است.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر با بیان اینکه زنده نگه داشتن فرهنگ فاطمی از وظایف مهم ما در این ایام است، اظهار داشت: در این زمینه با اعزام مبلغان تلاش می شود از ظرفیتهای تبلیغی در جهت ترویج و تبیین فرهنگ فاطمی بهره مند شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) در جایگاه فرزند، همسر و مادر الگو بوده است، بیان داشت: حضرت زهرا(س) الگویی کامل برای همه مسلمانان به ویژه دختران و بانوان است.

حجت الاسلام صیادی با تأکید بر ضرورت گرامیداشت ایام فاطمیه و برگزاری مراسم عزاداری در این ایام، خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه و برگزاری مراسم آن فرصتی مناسب در جهت فرهنگ سازی معارف اهل بیت(ع) است.

وی در ادامه با بیان اینکه به مناسبت ایام فاطمیه 70 مبلغ در شهرستان پلدختر مشغول فعالیت هستند، افزود: مبلغان اعزامی در جهت ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی فاطمی، معرفی ویژگی  های حضرت زهرا(س) در زمینه های گوناگون و تلاش در جهت معرفی و حفظ ارزشها در جامعه در عرصه تبلیغ فعالیت دارند.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر یادآور شد: از تعداد مبلغان اعزامی 20 نفر بومی و مابقی نیز غیربومی هستند که در مساجد، مدارس، حسینه ها، مجالس خانگی و امامزادگان پلدختر مشغول فعالیت هستند.

وی حضور مبلغان و فعالیت در عرصه تبلیغ را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: با توجه به هجمه های دشمن و تلاش غرب برای کمرنگ کردن ارزشها و ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان، اظهار داشت: تبلیغ به موقع و اثرگذار خنثی کننده هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان است./9459/302/ب2

ارسال نظرات