۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۴۸۳۵۵۱
مدیر مدرسه امام جعفرصادق الوان خبر داد؛

جذب 20 طلبه در سال تحصیلی جدید

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان با اشاره به حضور طلبه های مدرسه در مساجد و مدارس جهت شناسایی علاقه مندان تحصیل به حوزه، گفت: در سال آینده تحصیلی 20 طلبه را در پایه اول جذب خواهیم کرد.
طلبه

حجت الاسلام احمد کعب عمیر، مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت ایام فاطمیه به عموم مسلمانان جهان ابراز داشت: در ایام فاطمیه 20 مبلغ مدرسه را به مناطق مختلف شهرستان به ویژه روستاها برای تبیین شخصیت و آرمان های حضرت زهرا(س) اعزام کردیم.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان با بیان اینکه اعزام مبلغان در ایام فاطمیه روزانه و براساس برنامه های ساماندهی شده صورت می گیرد، اظهار داشت: برای طلبه هایی که وارد عرصه تبلیغ نشده اند موکبی راه اندازی تا از این طریق خدمات خود را به عزادران ارائه کنند.

این مقام مسؤول ادامه داد: هیأت رهپویان کانون ولایت را با حضور طلبه ها در سطح شهر راه اندازی مجدد کردیم و در ایام فاطمیه فعالیت های تبلیغی و برقراری ارتباط با جوانان منطقه از سوی طلبه های حاضر در هیأت چند برابر شده است.

حجت الاسلام کعب عمیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حوزه علمیه الوان در دومین جشنواره علامه حلی استانی رتبه نخست را از حیث آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره کسب کرده است، افزود: 90 درصد طلبه های مدرسه مقاله های پژوهشی به این جشنواره ارائه کردند.

وی با بیان اینکه تا هفته آینده امتحانات جبرانی مدرسه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: از هم اکنون موضوعات پژوهشی نیمسال جدید را در اختیار طلاب قرار دادیم که پس از انتخاب آنها، به نوشتن مقاله ها پرداختند تا آنها را برای جشنواره علامه حلی پیش رو تهیه کنیم.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان با اشاره به جذب طلبه در سال تحصیلی 96ـ97 خاظرنشان کرد: طلبه های مبلغ با حضور در مدارس و مساجد شهرستان، علاقه مندان به حوزه را شناسایی که تاکنون تعدادی برای نامنویسی مراجعه کردند و در سال آینده حداکثر 20 طلبه را پذیرش خواهند شد./303/9456/ب1

ارسال نظرات