۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۴۸۳۵۵۰
مسؤول گروه تبلیغی مبشر فیلم مطرح کرد؛

لزوم ورود طلاب به عرصه تبلیغ رسانه ای

مسؤول گروه تبلیغی مبشر فیلم ورود طلاب به عرصه تبلیغ رسانه ای را مهم توصیف کرد و گفت: با توجه فراگیری جهانی هنر و رسانه، باید از این ابزار قدرتمند در جهت اهداف اسلام حقیقی و انقلاب اسلامی نهایت استفاده را برد.
گروه تبلیغی مبشر فیلم

حجت الاسلام مصیب کوهی مشایخ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به روند شکل گیری گروه تبلیغی مبشر فیلم عنوان کرد: گروه فرهنگی و تبلیغی مبشر فیلم با توجه به ضرورت تبلیغ دین و نقش مهم ابزار هنر و رسانه در این تبلیغ، از سال 1390 فعالیت جدی و حرفه ای خود را آغاز کرد و در سال 1393 در واحد هنرهای تبلغ نوین واحد رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به ثبت رسمی رسید.

وی افزود: تاکنون تولیداتی در زمینه های فیلم داستانی کوتاه و مستند و نماهنگ داشته ایم که برخی از این تولیدات از شبکه سراسری یک و شما و شبکه های استانی قم و استان گلستان پخش شده است.

مسؤول گروه تبلیغی مبشر فیلم تصریح کرد: از جمله این آثار می توان به «در مسیر عاشقی» که اثری 22 دقیقه ای با موضوع اربعین حسینی است اشاره کرد که در سال 1394 در شب اربعین حسینی از شبکه یک و همچنین از شبکه استانی قم پخش شد.

وی با اشاره به برخی دیگر از تولیدات این گروه تبلیغی خاطرنشان کرد:  نماهنگ «لبیک یا حسین» در برنامه زنده آفتاب شرقی از شبکه یک سیما پخش شد و نماهنگ «شوق وصال» با موضوع شهدای گمنام و نماهنگ «کوی دوست» بارها از شبکه استانی قم در این چند ساله پخش شده است.

حجت الاسلام کوهی مشایخ اضافه کرد: فیلم مستند «چهارده حرف و چهارده زیبایی»  با موضوع اربعین حسینی به مدت 45 دقیقه ای در خصوص جمله حضرت زینب ما رایت الا جمیلا" با موضوع و رویکرد اربعین حسینی در سال 1394 از صدا وسیما در ایام اربعین پخش شده است .

مسؤول گروه تبلیغی مبشر فیلم  ابراز کرد: اعضای این گروه تبلیغی در دو سال اخیر 5 مقام کشوری در بخش فیلم و نماهنگ سازی کسب کرده اند و چند نمایشگاه اختصاصی و انفرادی عکس با موضوعات گوناگون توسط آنها برپا شده است.

وی در پایان ضمن تأکید بر ورود طلاب به عرصه تبلیغ رسانه ای خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دنیای امروز هنر و رسانه فراگیری جهانی دارد باید از این ابزار قدرتمند در جهت اهداف اسلام حقیقی و انقلاب اسلامی نهایت استفاده را ببریم  و به همین جهت لازم است که طلاب علوم دینی با این ابزارها آشنایی پیدا کرده و در بحث تبلیغ رسانه ای تلاش و جدیت داشته باشند./872/ت302/ج

ارسال نظرات