۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۴۸۳۵۳۹
استاد حوزه علمیه بابل:

فلسطین باید محور وحدت تمام کشورهای اسلامی شود

استاد حوزه علمیه با تأکید بر این مطلب که هرگز نباید از اهمیت حمایت سیاسی مردم فلسطین غافل بود، گفت: فلسطین باید محور وحدت تمام کشورهای اسلامی برای مقابله با تجاوزگری های رژیم اشغالگر قدس شود.
محمد پور رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد پوررمضان، استاد حوزه علمیه بابل شب گذشته در جمع بسیجیان هیأت عاشقان ولایت بندپی شرقی با اشاره به اهمیت مسأله فلسطین، گفت: فلسطین امروز به قصه پرغصه در جهان تبدیل شده و رژیم صهیونیستی به عنوان یک لکه ننگ موجب شرمساری جامعه جهانی است.

وی افزود: در هیچ برهه ای از تاریخ، کشوری به طور کامل اشغال نشد تا با اخراج ملت آن، افرادی دیگر از جای جای جهان به آنجا کوچانده شوند.

امام جمعه گلوگاه با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در ناامنی منطقه، خاطرنشان کرد: در هر جای منطقه که ناامنی دیده می شود، در پس آن عناصر رژیم صهیونیستی قرار دارند.

وی بیشترین بهره برداری را از حوادث منطقه و درگیری های گروهکهای تروریستی تکفیری، رژیم اشغالگر قدس بیان کرد و ادامه داد: یکی از کارکردهای درگیری بین کشورهای منطقه و ظهور گروهک های تکفیری و تروریستی، به حاشیه رفتن مسأله اول جهان اسلام یعنی قدس اشغالی است.

حجت الاسلام پوررمضان دیگر خدمت گروهک های تروریستی و تکفیری را به نفع رژیم صهیونیستی، تضعیف کشورهای مسلمان در برابر اسرائیل دانست و تأکید کرد: هوشیاری و بصیرت کشورهای اسلامی برای شناخت حقایق منطقه می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد و از این رو امروز اتحاد جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری لازم است.

وی افزود: فلسطین باید محور وحدت تمام کشورهای اسلامی شود و هرگز نباید از اهمیت حمایت سیاسی مردم فلسطین غافل بود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاس مهم جهانی فلسطین در تهران و سخنرانی در مراسم افتتاحیه، گفت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاس فلسطین نشان دهنده درجه اهمیت مسأله فلسطین و لزوم اهتمام کشورهای مسلمان برای ریشه کن کردن این غده سرطانی از منطقه است.

وی ادامه داد: سازش و عقب نشینی از الگوی مقاومت از سوی برخی گروههای فلسطینی و کشورهای اسلامی، امروز جز ذلت و پشیمانی به بار نیاورده است، زیرا هر روز ابعاد تجاوزگری رژیم اشغالگر قدس بیشتر از گذشته شد.

حجت الاسلام پوررمضان الگوی مقاومت اسلامی لبنان را الگویی موفق در برابر رژیم صهیونیستی برشمرد و تصریح کرد: مهمترین دستاورد مقاومت، ایجاد مانع اساسی در برابر پروژه های صهیونیستی است و حزب الله قدرت خود را با مقاومت و ایستادگی در برابر این رژیم به اثبات رساند.

وی افزود: اگر مقاومت اسلامی امروز در منطقه وجود نداشت، گسترده جغرافیایی رژیم صهیونیستی کل منطقه و اغلب کشورهای اسلامی را در بر می گرفت.

امام جمعه گلوگاه استمرار مقاومت را در برابر رژیم صهیونستی مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی دشمن اصلی موجودیت جعلی رژیم تروریست و سفاک صهیونیستی است و از هر گروه و ملتی که گزینه مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی برگزیند، حمایت می کند./1313/202/ب2

ارسال نظرات