۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۴۸۳۵۳۴
مسؤول طلاب مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی در اهواز:

60 سرفصل آموزشی، مهارتی ویژه حضور طلاب در دانشگاه ها تدوین شده است

مسؤول طلاب مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی در اهواز گفت: برای اعزام موفق به دانشگاه ها، آشنایی طلاب با فضای دانشجویی و کسب حداقل شرایط لازم تبلیغی 60 سرفصل آموزشی تدوین شده است.
دوره های آموزشی

حجت الاسلام رضا افشار بهشتی، مسؤول طلاب مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی در اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که مؤسسه میقات در کشور تنها مؤسسه ای است که به صورت تخصصی در دانشگاه ها فعالیت می کند، بیان داشت: پس از گذشت 10 سال از فعالیت خود در قم تصمیم گرفته شد که دفاتر استانی راه اندازی شود که دومین دفتر مؤسسه میقات در خوزستان ایجاد شد.

وی با اشاره به این که نزدیک به 8 ماه از فعالیت دفتر استانی مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی می گذرد، گفت: این مؤسسه در زمینه گفتمان انقلاب اسلامی مجری دوره های تخصصی در سطح کشور است.

حجت الاسلام افشار بهشتی با اشاره به این که بیش از 100 طلبه به دفتر مرکزی مؤسسه در قم اعزام و برای آنها مباحث کلان انقلاب اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی، چشم اندازها، چالش ها، آسیب ها و حقیقت انقلاب اسلامی تبیین شد، ادامه داد: همچنین در این دوره ولایت فقیه از دید فقهی و علما به صورت کامل تشریح شد و خوشبختانه شرکت کنندگان استقبال قابل توجهی از کلاس ها داشتند.

مسؤول طلاب مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی در اهواز با بیان این که پس از استقرار دفتر استانی مؤسسه تصمیم گرفته شد برای اعزام موفق به دانشگاه ها، طلاب با فضای دانشجویی و کسب حداقل شرایط لازم تبلیغی سرفصل های آموزشی تدوین شوند، افزود: نزدیک به 60 سرفصل آموزشی تدوین شده است که 40 سرفصل محتوایی و 20 سرفصل مهارتی است.

این مقام مسؤول با اشاره به این که در دانشگاه های استان خوزستان فعالیت های گوناگونی برگزار می کنیم، ادامه داد: برگزاری کلاس های محتوایی و مهارتی، کرسی های آزاداندیشی یا نظریه پردازی و تربیون آزاد به دانشگاه همراه با اعزام مبلغ از جمله این فعالیت ها است./9453/303/ب2

ارسال نظرات