۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۴۸۳۵۳۲
حجت الاسلام اسکندری:

دشمن دنبال فتنه انگیزی است؛ هیأت های مذهبی هوشیار باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تقویت وحدت را موضوعی مهم دانست و از هیات های مذهبی خواست بیش از پیش مراقب نقشه دشمنان برای ایجاد اختلاف باشند.
حجت الاسلام اسکندری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام عباس اسکندری در همایش فاطمی هیأت های مذهبی قم که شنبه شب در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: نقش حضرت زهرا(س) در تاریخ اسلام نقش بی بدیلی است و باید از معارف فاطمی برای تقویت بینه های دینی و معرفتی جامعه استفاده شود.

وی افزود: هیأت های مذهبی به عنوان پرچمدار جریان فرهنگی کشور، باید استفاده از فرهنگ فاطمی را در دستور کار قرار داده و با تبلیغ و ترویج معارف و فرهنگ اهل بیت به ویژه حضرت زهرا(س)، فرهنگ جامعه را فاطمی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: هیأت های مذهبی باید در مراسمات خود توجه ویژه ای داشته باشند که برخی سخنان و نسبت هایی که در شأن اهل بیت(ع) به ویژه حضرت زهرا(س) است را به آنها نسبت ندهند و تنها به تبیین فرهنگ و معارف فاطمی بپردازند.

وی حفظ وحدت را از مهم ترین موضوعات جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: امروز موضوع وحدت در کشور موضوع مهمی است و این اهمیت در منطقه و جهان اسلام دوچندان می شود و همه باید به تقویت این وحدت کمک کنند.

وی افزود: دشمن تمام تمرکز خود را روی ایران گذاشته است و در ایران نیز قم به دلیل شرایط ویژه ای که دارد در مرکز توجهات و برنامه ریزی هاست و ما باید مراقب باشیم که در هیأت های خود مسائلی را بیان نکنیم که خلاف وحدت باشد.

حجت الاسلام اسکندری خاطرنشان کرد: باید نهایت هوشیاری و هوشمندی را به خرج دهیم تا افزون بر تجلیل از صدیقه طاهره(س) اجازه ندهیم مسائلی که بهانه برای ایجاد اختلاف در جهان اسلام  را به دست دشمن می دهد، از قم منتشر شود.

وی افزود: شورای هیأت های مذهبی و کانون مداحان باید در این مسیر همانند گذشته وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهند و این دوبال پرواز به آسمان معارف اهل بیت(ع) ، درکنار هم برای ترویج معارف فاطمی تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) خط ما را روشن کرده و فرموده اند که پشتیبان ولایت فقیه باشیم و ما همه باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کرده و از هیچ نغمه دیگری پیروی نکنیم و ان شاءالله زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) باشیم./872/پ202/ج

ارسال نظرات