۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۴۸۳۵۳۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

عزت و اقتدار کشور با بهره گیری از سیره عملی شهدا حفظ می شود

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز باید عزت و اقتدار کشورمان را با زنده نگه داشتن سیره عملی شهدا حفظ کنیم.
شهدا حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شنبه شب در مراسم واداع با شهدای گمنام با اشاره به این که همه ما بدهکار شهدا هستیم، گفت: امروز هر آنچه داریم به برکت خون های پاک شهدا است.

وی با بیان این که شهدا بدون هیچ چشم داشتی و با شهامت و شجاعت برای دفاع از میهن اسلامی به میدان جنگ رفتند، افزود: اگر خون های پاک شهدا نبود کشورمان این عزت و اقتدار امروز را دارا نبود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که کشورمان جایگاه امروز در داخل و عرصه بین المللی را مرهون رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان دانست و خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین وظیفه های همه ما به ویژه مسؤولان حرکت در مسیری که شهدا آغازگر آن بودند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا یک رسالت و وظیفه عمومی است، تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در تلاش هستند تا یاد و نام شهدا در جامعه امروز به فراموشی سپرده شود که باید هوشیار باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ولایت مداری، بصیرت و هوشیاری را از جمله مهم ترین شاخصه های شهدا دانست و تصریح کرد: امروزسیره عملی شهدا بهترین الگو برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که شهدا با اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی امنیت و آسایش را برای مردم کشورمان به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند امروز ممکن بود شرایط در کشورمان به گونه ای دیگر بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سیره عملی شهدا ظرفیت ارزشمندی برای خنثی کردن هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مجاهدت و دلاورمردی های فرزندان انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس موجب اقتدار نظام اسلامی شده است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که امروز نیز شهدای مدافع حرم هزاران کیلومتر خارج از مرز کشور در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده اند، گفت: اگر شهدای مدافع حرم نیز نبودند ممکن بود در مرزهای کشورمان مجبور بودیم با دشمنان بجنگیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز باید عزت و اقتدار کشورمان را با زنده نگه داشتن سیره عملی شهدا حفظ کنیم، ادامه داد: آرمان و ارزش هایی که  رزمندگان کشورمان برای حفظ و حراست از آن به شهادت رسیدند باید حراست و پشتیبانی شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی از گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به شدت هراسان هستند، بیان داشت: این فرهنگ اصیل و انقلابی سد بزرگی در برابر توطئه و نفوذ دشمنان است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که فرزندان انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم خون پاک خود اجازه ندادند که ذره ای از خاک میهن اسلام به تصرف دشمنان درآید، تصریح کرد: امروز نیز فرزندان این انقلاب ادامه دهنده همان راهی هستند که شهدای هشت سال دفاع مقدس آغاز گرآن  بودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که با بیان این که شهدا با تقدیم خون پاک خود در راه اسلام و انقلاب از کیان دین و نظام اسلامی حراست کردند، بیان داشت: اقتدار و صلابت فرزندان این انقلاب موجب شد، دشمن بعثی علیرغم همه حمایت های غرب از آنها، در برابر ملت ایران شکست خورد.

وی در ادامه سخنان خود از شهدا به عنوان پرچم داران حقیقی و عاملان واقعی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: علیرغم همه تلاش های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی، کشورمان امروز به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز همه ما وظیفه داریم به وصیت نامه های شهدا که همان دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت فقیه است عمل کنیم، افزود: شهدا رفتند تا جامعه اسلامی در امنیت کامل باشد و مردم کشورمان در آرامش زندگی کنند./1317/202/ب2

ارسال نظرات