۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۳۵۲۲
با حضور طلاب خواهر حوزه علمیه صحنه؛

همایش تکفیری گری و راه های مقابله با آن برگزار شد

با حضور طلاب خواهر حوزه علمیه صحنه همایش تکفیری گری و راه های مقابله با آن برگزار شد.
حوزه علمیه خواهران صحنه حوزه علمیه خواهران صحنه حوزه علمیه خواهران صحنه حوزه علمیه خواهران

خانم دوستی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: با همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه کارگاه یک روزه مقاله نویسی با حضور دکتر فلاحی کارشناس شورای علمی پژوهشی استان برای طلاب خواهر این شهرستان برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه بیان داشت: این کارگاه در راستای برگزاری همایش تکفیری گری و راه های مقابله با آن برگزار شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: این کارگاه با حضور 40 نفر از طلاب عضو کانون، اساتید راهنما و اعضای هسته های پژوهشی برگزار شد و برگزاری این کارگاه بسیار اثرگذار و مفید بود.

وی در ادامه اظهار داشت: کارگاهی بودن دوره و تمرینهای متعدد استاد و تکاپوی طلاب در انجام فعالیت ها، دوره را از حالت یک سویه به دوره ای کاملا کارگاهی تبدیل کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

استاد حوزه علمیه خواهران بیان داشت: در نظرخواهی و نیازسنجی طلاب، درباره مباحث کارگاه، نظرها و نیازها در اختیار کارشناس دوره قرار گرفت و همین امر سبب شد مباحث کاملا مفید و به دور از حاشیه و مباحث تکراری برگزار شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه، گفت: غالبأ طلاب در فراخوان همایش ها، با این دغدغه مواجه هستند که گام اول را چگونه بردارند و از کجا شروع کنند، بنابراین مسؤولان در برگزاری کارگاه های آموزشی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی تا حد بسیار زیادی راه را برای طلاب ترسیم و پیمودن گام اول و گام های بعدی را هموارتر خواهد کرد.

دوستی در پایان تأکید کرد: امید است برگزاری کارگاه های آموزشی برای طلاب آنها را از حیث علمی در جهت تأثیرگذاری بیشتر برای جامعه ارتقا ببخشد./857/303/ب2

ارسال نظرات