۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۴۸۳۵۱۸
جریان وفاء اسلامی بحرین:

شیخ عیسی قاسم به دلیل ایستادگی در برابر آمریکا محاکمه می‎شود

یکی از جریان های انقلابی بحرین، ایستادگی در برابر آمریکا و دفاع از ناموس ملت را عامل محاکمه رهبر شیعیان این کشور خواند.
جریان الوفاءاسلامی بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان وفاء اسلامی بحرین با تأکید بر اینکه محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین به معنای ظلم علیه دین، علما و رهبران انقلاب است، از ملت خواست آمادگی کاملی نسبت به پیامدهای احتمالی محاکمه شیخ عیسی قاسم داشته باشند.

در این پیام آمده است: بحرین در دوران بسیار حساس و سرنوشت ساز تاریخی قرار دارد و نتایج این مرحله سبب ترسیم آینده وطن و ملت در زمینه فرهنگ، دین، ارزش ها، سیاست و اقتصاد خواهد شد. جنگ کنونی علیه ملت با یاری آمریکا و انگلیس صورت می گیرد و زمینه های مختلف را دربرمی گیرد.

جریان وفاء اسلامی تصریح کرد: دشمنان بر محاصره زمینی و دریایی ملت، کشتار جوانان، هدف قرار دادن مقدسات، بازداشت و شکنجه و تبعید علما، محاکمه فریضه خُمس، تخریب مساجد و تسلط بر سازمان اوقاف جعفریه اصرار دارند.

این جریان با اشاره به محاکمه شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: روزهای کمی تا محاکمه آیت الله عیسی قاسم مانده است؛ محاکمه ای که با هدف ضربه زدن به منابع قدرت ملت مسلمان و دیندار بحرین رخ می دهد. ملت بحرین برای دفاع از رهبر شیعیان در آمادگی کاملی قرار داشته باشد.

وفاء اسلامی ادامه داد: محاکمه ظالمانه شیخ عیسی قاسم به این دلیل انجام می گیرد که وی با  اقدامات فریبکارانه و توطئه گرانه آمریکا علیه ملت بحرین، راه حل های سیاسی مبتنی بر مصالح دولت و عقب نشینی انقلاب به شدت مخالفت کرده و مردم را به جانفشانی در راه دین فراخوانده است.

در ادامه این پیام آمده است:  این محاکمه با هدف انتقام از شیخ عیسی قاسم به دلیل درخواست وی جهت سرکوب و له کردن متجاوزان به ناموس مردم صورت می گیرد. وی مواضع شرافتمندانه ای از خود به نمایش گذاشته است.

این جریان انقلابی خاطرنشان ساخت که به پیام علما مبنی بر دفاع از شیخ عیسی قاسم تا پای جان لبیک گفته و بر حضور فعال در صحنه برای یاری رسانی به رهبر انقلاب برای ناکامی هرگونه اقدام احتمالی علیه شیخ عیسی قاسم پس از انجام محاکمه تأکید می کنیم.

گفتنی است محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم روز دوشنبه 9 اسفند ماه برگزار می شود./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات