۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۴۸۳۵۱۳
با هدف تبیین نقش مساجد در ترویج آموزه های رضوی صورت گرفت؛

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره ملی «محراب» در چهارمحال و بختیاری

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره ملی «محراب» در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف تبیین نقش مساجد در توسعه و ترویج تعالیم و آموزه های رضوی برگزار می شود.
چهارمین جشنواره ملی «محراب»

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، گفت: توسعه و ترویج معارف و آموزه های ارزشمند الهی و اسلامی به صورت عام و ترویج تعالیم و آموزه های رضوی به صورت خاص یکی از راه هایی است که موجب رستگاری و سعادت جوامع بشری می شود.

وی ادامه داد: در دنیای امروز که دنیای استکبار با پرچم نفاق و تفرقه افکنی سعی در منزوی کردن و کمرنگ جلوه نمودن فرهنگ ناب اسلامی را دارند، تنها ریسمان و راه نجات بشریت چنگ زدن به معارف و آموزه های ارزشمند و گران سنگ اهل بیت(علیهم السلام) است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه را ضروری دانست و اظهار کرد: در این راستا چهارمین جشنواره ملی «محراب» با همکاری دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی برگزار می شود.

این مقام مسؤول اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت(ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی را از اهداف برگزاری چهارمین جشنواره ملی «محراب» عنوان کرد.

حجت الاسلام یوسفی بخش نور، حفظ و بیان مفاهیم چهل حدیث رضوی و نقاشی حدیث رضوی را از بخش های چهارمین جشنواره ملی «محراب» برشمرد.

وی مهلت ارسال آثار را تا پایان مرداد 96 عنوان کرد و افزود: اختتامیه چهارمین جشنواره ملی «محراب» مهر سال 96 برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در پایان افزود: علاقه مندان باید آثار خود را به پست الکترونیک mehrab@mehrab8.com ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37126052 – 0511 تماس بگیرند./9457/302/ب2

ارسال نظرات