۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۸۳۵۰۷
آیت الله مجتهد شبستری:

ملت ایران، کسانی را که با انقلاب سازش ندارند پس می زنند

امام جمعه تبریز با بیان این که ملت ایران کسانی که با اسلام و انقلاب سازش ندارند را پس خواهند زد، گفت: باید به کسانی رأی دهیم که در مسیر پیشرفت کشور گام بر می دارند.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در جمع طلاب و روحانیان تبریز با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک مسؤولیت است، اظهار داشت: راه های مقابله با مرتکبان منکر متناسب با آن منکر است که نتیجه آن باید ریشه کن شدن منکرات باشد.

وی با بیان اینکه مردم از شرایط امروز معیشتی و زندگانی خود ناراضی هستند، ابراز داشت: اینکه مردم به راهپیمایی 22 بهمن می آیند نشان از رضایت مردم نیست، مردم از بیکاری، رکود و وضعیت معیشتی خود ناراضی هستند، اما برای انقلاب و اسلام به میدان می آیند و از انقلاب صیانت می کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در پس زدن برخی کسانی که همراه ملت نیستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران کسانی که با اسلام و انقلاب سازش ندارند را پس خواهند زد و هر مسؤولی هم بخواهد با ملّت نباشد و ایستادگی نکند، ملّت بدون تردید او را پس خواهد زد.

وی با بیان اینکه یک معنای پس زدن آن است که ملت به کسانی که با رأی بالا خواهند آمد را با رأی ندادن پس خواهند زد، تصریح کرد: این یک راه امر به معروف و نهی از منکر مسؤولان است تا متوجه وظایف خود باشند و با این ملت و مردم در مسیر توسعه کشور همراه باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری امر به معروف در اشخاص عادی را با تذکر لسانی و مراتب نخست امر به معروف دانست و افزود: اما رأی ندادن به اشخاصی از مسؤولان که با ملت همراه نیستند و مشکلات مردم را در اولویت کار خود قرار نمی دهند یک مسیر امر به معروف و نهی از منکر است، همین راه عملی مقابله با اینها است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به دنبال پیشرفت و توسعه و تحقق اسلام است، افزود: ملت ایران در صیانت از انقلاب و اسلام کوتاه نخواهند آمد، این ملت به دنبال نظامی اسلامی و برخواسته از مردم باشد که مشکلات مردم را حل و مسائل اقتصادی آنها را رفع کنند.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تأکید بر حضور مردم در عرصه های مختلف نظام اسلامی به ویژه انتخابات آتی، تصریح کرد: باید به کسانی رأی دهیم که در مسیر پیشرفت کشور و تحقق اسلام گام بر می دارند و با مردم در برابر دشمن مقاومت می کنند./854/202/ب2

ارسال نظرات