۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۴۸۳۴۵۹
مدیر حوزه علمیه قزوین:

امروز دشمنان دین جوانان ما را مورد هجوم و غارت قرار داده است

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز دشمنان دین جوانان ما را مورد هجوم و غارت قرار داده است و با انواع شبهات به ‌وسیله ماهواره‌ها و فضای مجازی و توسط افراد مزدور و خائن مطرح می‌کنند و ما وظیفه داریم در مقابل این تهاجمات محکم با‌یستیم.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، امروز در جمع مدیران  و معاونین مدارس علمیه استان قزوین، که در مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزار شد با اشاره به اهداف دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن شناسی، از دیدگاه اسلام اهمیت بسیاری دارد، و قرآن کریم هم، آیات مختلفی، دشمنان اسلام و فعالیت های آنان علیه مسلمانان را شناسانده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه با بیان اینکه دشمن پروژه تغییر رفتار و تفکر انقلابی ملت ایران را پیگیری می‌کند افزود: متأسفانه با دسیسه‌های دشمنان اسلام، اشاعه ابتذال و فساد، نام ترویج فرهنگ و خدمت به جامعه بشری به خود می‌گیرد و دفاع از هویت ملی و ارزش‌های والای انسانی و فرهنگی واپس‌گرایی، سکون و عقب‌ماندگی تلقی می‌شود و به همین دلیل باید در این زمینه هوشیار بود.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ابراز کرد: در عصر حاضر متاسفانه بسیاری از ارزش‌های دینی و انسانی از طرف مستکبران جهان‌خوار با گسترش سلطه شبکه سازمان‌های بین‌المللی بر سراسر عالم مورد هجوم و تخریب قرار گرفته است.

امروز دشمنان دین جوانان ما را مورد هجوم و غارت قرار داده است

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز دشمنان دین جوانان ما را مورد هجوم و غارت قرار داده است و با انواع شبهات به ‌وسیله ماهواره‌ها و فضای مجازی و توسط افراد مزدور و خائن مطرح می‌کنند و ما وظیفه داریم در مقابل این تهاجمات محکم با‌یستیم.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: امروز دشمنان به طرق مختلف دست به تهاجم فرهنگی علیه نظام و ملت اسلامی ایران زده‌اند، از این رو همه باید هوشیارانه در مقابل این هجمه ناجوانمردانه استکبار ایستادگی کرده و مراقب نقشه‌های شوم آنها باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر رفتار و تفکر انقلابی ملت ایران و در نهایت تغییر ساختار نظام است اظهار کرد: امروز دسسیه هایی که در منطقه و در کشورهای عراق و سوریه و فلسطین می بینیم، نشان می دهد که دشمنان برای آینده اسلام نقشه های شومی کشیده اند، لذا تنها وسیله ای که می تواند در مقابل این تهاجم ایستادگی کند بعد از وحدت مسلمانان حفظ سبک زندگی اسلامی است.

وی با اشاره به مقوله تهاجم فرهنگی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه‌های دیرینه مقام معظم رهبری که همواره مورد تأکید و توجه ایشان بوده، مقوله تهاجم فرهنگی است و آنچه مسلم است، این است که دشمن، تهاجم خود را از جبهه فرهنگی شروع کرده و در حال گسترش است و اگر اقدام  شایسته صورت نگیرد، قطعا این غده سرطانی به تمام پیکره ایران اسلامی سرایت می‌کند.

حجت الاسلام  عباسی در پایان گزارشی از اجلاس مدیران حوزه‌های علمیه کشور که در شهر مقدس قم برگزارشده بود ارائه داد./873/102/ب1

 

ارسال نظرات