۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۴۸۳۴۴۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

شناساندن ابعاد مختلف زندگانی حضرت فاطمه از انحراف نسل جوان جلوگیری می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه شناساندن ابعاد مختلف زندگانی حضرت فاطمه(س)از انحراف نسل جوان جلوگیری می‌کند گفت: حضرت زهرا(س) در بعد سیاسی یکی از شخصیت هایی است که به درستی امام زمان خود را شناخت و پشت سر وی ایستاد.
انصاری راد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در نشست با مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی در سالن کنفرانس این اداره کل گفت: باید سیمای حضرت صدیقه طاهره(س) آنگونه که شایسته است را به عموم مردم بشناسانیم.

وی افزود: حضرت زهرا(س) مظهر ایمان به خدا، خوف از حضرت حق، مظهر صلابت و شجاعت، عفاف و حجاب و تمامی فضائل اخلاقی است که می تواند بهترین الگو برای زنان عالم باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) با عمر کوتاه خود توانست منشأ بسیاری از تحولات و تغییرات اساسی باشد و به الگویی بی بدیل نه تنها برای زنان مسلمان بلکه تمامی زنان جهان محسوب شود.

حجت الاسلام انصاری راد گفت: کسانی که پیرامون زندگانی بانو فاطمه زهرا(س) کتابهایی را به رشته تحریر درآورده اند خود به این حقیقت اذعان دارند که ابعاد مختلف زندگانی آن حضرت عبادت ها و راز و نیازهای طولانی، قرائت قرآن با صوت حزین، احسان و نیکوکاری، و سایر فضائل اخلاقی وی به گونه ای بعد معنوی زندگانی ان حضرت را شکل می دهد.

وی با اشاره به ابعاد اجتماعی زندگانی حضرت زهرای مرضیه(س) ابراز داشت: در بعد اجتماعی نیز حضرت زهرا(س) در متن جامعه حضور داشت و همچون دیگر مردم و زنان در جامعه و در جلسات علمی حضور می یافت  و به عیادت نزدیکان و خویشاوندان می رفت، بر خلاف دیدگاه های برخی که زندگی آن حضرت را بسته می دیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: حضرت زهرا(س) در بعد سیاسی نیز یکی از شخصیت هایی است که به درستی امام زمان خود را شناخت و  پشت سر وی ایستاد و در تمامی تحولات سیاسی زمان خودش دخیل بود.

حجت الاسلام انصاری راد ابراز داشت: معرفی و شناساندن ابعاد مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) از ضروریات امر است و برای جلوگیری از انحراف نسل جوان باید این مهم تحقق یابد.

وی، معرفی و شناساندن ابعاد مختلف زندگانی آن بزرگوار از اهم وظایف و رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی نام برد و گفت: عالمان دینی، کارشناسان و پرسنل مجموعه تبلیغات اسلامی بایستی در جهت تحقق این امر مهم تلاش کنند وبا استفاده از ظرفیت های دراختیار همچون منابر و سخنرانی ها، گفتمان های دینی، مناسبت های ملی مذهبی، فاطمه زهرا(س) را به عنوان الگویی بی بدیل در تمامی زمینه ها معرفی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین افزود: مبلغان اعزامی در ایام فاطمیه نیز باید در راستای تبیین و معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی و ترویج زندگی فاطمی و همچنین رفع شبهات فکری و اعتقادی تلاش کنند، چرا که جبهه معارض انقلاب اسلامی از تمامی ابزارها و امکانات دراختیار برای رسیدن به اهد اف شوم خود بهره می برد و ضروری است تا ما نیز از ظرفیت هایی همچون مساجد و حسینیه ها، منابر و عالمان دینی نهایت بهره را ببریم.

حجت الاسلام انصاری راد با تاکید بر ارتقای توانمندی مبلغان  و تقویت نیروی انسانی برای مقابله هر چه بهتر و ثمربخش تر در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان گفت: باید از تمامی پتانسیل ها در رسیدن به اهداف فرهنگی خود در استان استفاده کنیم./851/202/ب1

ارسال نظرات