۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۳۴۳۳
امام جمعه قلعه گنج:

شعار در تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی بیشتر از عمل به چشم می خورد

حجت الاسلام نجنو گفت: بهترین فرصت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور توجه و تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی و محورهای ده گانه ابلاغی رهبر معظم انقلاب است که در این راستا دولت نیز اقداماتی را انجام داده؛ اما شعار در تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی بیشتر از عمل به چشم می خورد.
حجت الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، به تبیین موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخت و اظهار کرد: از سوی  ‌‌رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام ‌گذاری شد به سبب اینکه تهدیدها و تحریم‌ها همیشه با این ملت بوده‌، و اگر این امر تحقق پیدا می کرد بسیاری از مسائل معیشتی و اقتصادی مردم برطرف می شد، و کشور ما نیز به خودکفایی دست می یافت.

وی بیان کرد: بهترین فرصت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور توجه و تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی و محورهای ده گانه ابلاغی رهبر معظم انقلاب است که در این راستا دولت نیز اقداماتی را انجام داده؛ اما شعار در تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی بیشتر از عمل به چشم می خورد.

امام جمعه قلعه گنج ادامه داد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی به صورت صد در صد اجرایی نشد و با گذشت 11 ماه از این سال مسؤولان در این راستا چه اقداماتی را انجام دادند.

حجت الاسلام نجنو تصریح کرد: اما اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در استانها موفق تر بوده و امسال نیز اجرای این طرح به صورت پایلوت در شهرستان قلعه گنج در حال اجراست، البته دولت در این زمینه همکاری داشته؛ اما این طرح از سوی بنیاد مستضعفان که مربوط به نهاد رهبری است، در حال اجرا می باشد.

وی خاطرنشان کرد: از این رو تحقق یافتن طرح اقتصاد مقاومتی امسال نیز با شعار مسؤولان همراه بود و می بایست در این راستا جدیت بیشتری به کار گرفته می شد تا به فرامین های رهبر معظم انقلاب عمل شود.

امام جمعه قلعه گنج یادآور شد: هر تصمیمی که در کلام رهبر معظم انقلاب بیان می شود باید الگو قرار گیرد و تنها راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است که ایشان همیشه در این راستا هوشیارانه هشدار دادند.

حجت الاسلام نجنو با اشاره به اینکه طرح اقتصاد مقاومتی سبب رشد کشور و اشتغال جوانان می شود، افزود: دولت و ملت می بایست با همدلی و همزبانی این طرح را عملی و به دور از شعار زدگی انجام دهند.

وی عنوان کرد: شکوفایی تولیدات داخلی نیز یکی دیگر از ابعاد مهم اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی است که باید در این راستا نیز توجه زیادی شود./9709/303/ب1

 

ارسال نظرات