۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۴۸۳۳۹۱
استاد حوزه علمیه سیرجان:

فرهنگ غرب موجبات از هم پاشیدن خانواده ها را فراهم می کند

حجت الاسلام مظفری گفت: زمانی خانم ها با حجاب و مردان دارای عفت می شوند که از فرهنگ غرب دور شده و فکر نکنند که فرهنگ غرب می تواند زندگی انسان ها را به بالاترین درجه برساند.
حجاب و عفاف

حجت الاسلام محمد علی مظفری استاد حوزه علمیه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: دشمن به دنبال از بین بردن عفت مردان و زنان ایرانی است.

وی افزود: دشمن نقطه ضعف مردم ایران را که حجاب و عفاف باشه را فهمیده و با تمام قوای جنگی خود می خواهد جوانان ما را به بی عفتی بکشاند تا نسل خانواده ها را نابود کند.

حجت الاسلام مظفری با بیان این که مردم ایران باید در مقابل دشمن بایستند تا فریب دشمن را نخورند، اظهار داشت: فضای مجازی، ماهواره از وسایل جنگی دشمن بوده که با چنین وسایلی می خواهد به جنگ مردم ایران بیاید که رهبر انقلاب فرمودند جنگ امروز کشور ما در مقابل دشمن، جنگ نرمی بوده که از سوی دشمن آغاز شده است.

وی ابراز داشت: مردم ایران باید با تمام قدرت خود و با عمل کردن به دین و فراموش نکردن ارزش های اسلامی در مقابل دشمن ایستاده اند و به دشمن اجازه ورود به حریم شخصی را نمی دهند.

استاد حوزه علمیه سیرجان با بیان این که دشمن از کلمه ی آزادی سوء استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: با بی حجابی کسی معنای آزادی را نمی فهمد و خیال نکند آزاد بودن به بی حجابی بوده و بداند که در صورت بی حجاب بودن، خطرات زیادی را به دنبال دارد و هیچ وقت هم طعم شیرین آزادی را نخواهد چشید.

وی اظهار داشت: مهم ترین وظیفه مسؤولان در کشور در مقابل بی حجابی این است که اول خودشان اهل عمل کردن به دین باشند و در مرحله بعد مردم را امربه معروف و نهی از منکر کنند.

کارشناس مسائل دینی گفت: زمانی خانم ها با حجاب و مردان دارای عفت می شوند که از فرهنگ غرب دور شده و فکر نکنند که فرهنگ غرب می تواند زندگی انسان ها را به بالاترین درجه  برساند.

وی در پایان با بیان زنگ هشدار بی حجابی در کشور به صدا در آمده است، گفت: مردم ایران همان مردمی بودند که در دوران رضاخان توانستند در مقابل بی حجابی ها بایستند و سعی کردند دشمن دین آن ها را از بین نبرد و امروزه هم مردم ایران می توانند با عمل کردن به دین، دشمن را از کشور خود فراری دهند./9707/303/ب1

ارسال نظرات