۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۸۳۳۸۸
آیت الله علما:

رعایت حق و عدالت سبب سلامت جامعه می شود

آیت الله علما با اشاره به اینکه رعایت حق و عدالت سبب سلامت جامعه می شود، گفت: تمامی امور در جوامع اسلامی باید با سلامت کامل انجام شده و در دستگاه قضایی نیز باید عدالت برقرار شود.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشستی با رییس، هیأت مدیره و جمعی از پیشکسوتان کانون وکلای استان کرمانشاه، ابراز داشت: وکیل از اسماء الهی است، بنابراین وکلا باید در این وظیفه و شغل حساسیت بسیاری در جهت حرکت در مسیر صحیح را به خرج دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه وکلا می توانند برای جامعه اسلامی مفید و تأثیرگذار باشند، تصریح کرد: وکلا در صورتی که وظیفه خطیر خود را به درستی انجام دهند نعمت بزرگی برای جامعه به شمار خواهند رفت.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: وکیل از پایمال شدن حقوق مردم جلوگیری کرده و می تواند در کاهش آسیبهای جامعه پیشگیری کند.

این مسؤول با اشاره به نقش تأثیرگذار وکلا در جامعه، بیان داشت: نقش وکلا باید در جامعه تبیین شود و جایگاه آنها حفظ گردد زیرا اسم وکیل از اسماء الهی است.

آیت الله علما تأکید کرد: تمامی امور در جوامع اسلامی باید با سلامت کامل انجام شود و در دستگاه قضایی نیز باید عدالت برقرار گردد./857/203/ب2

ارسال نظرات