۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۸۳۳۸۱
معاون پژوهش مدرسه علمیه آل طیب اهواز مطرح کرد؛

ضرورت گنجاندن کلاس های پژوهش در چارت آموزشی حوزه های علمیه

معاون پژوهش مدرسه علمیه آل طیب اهواز با اشاره به ضرورت اهتمام بیشتر به فعالیت های پژوهشی در مدارس، ضرورت گنجاندن کلاس های پژوهش در چارت آموزشی حوزه های علمیه را خواستار شد.
پژوهش

حجت الاسلام عماد مهری، معاون پژوهش مدرسه علمیه آل طیب اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن دومین جشنواره علامه حلی استانی ابراز داشت: در این راستا تاکنون 28 مقاله از سوی طلبه ها مدرسه در زمینه های فقهی، عقایدی و کلامی ارسال شد هر چند که در نخستین جشنواره طلاب حائز رتبه های برتر نشدند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه آل طیب اهواز با بیان اینکه کارگاه های پژوهشی با حضور 28 طلبه پایه سوم تا ششم در حال برگزاری است، اظهار داشت: با توجه به پایان سال کنونی و مدت زمان بسیار کم امکان شرکت سایر پایه های تحصیلی وجود ندارد؛ اما دوره تحقیق و پژوهش را با حضور اساتید بومی و پس از به حد نصاب رسیدن متقاضیان برگزار خواهیم کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری جلساتی با طلبه ها مدرسه عنوان کرد: در این جلسات به سومین جشنواره علامه اشاره و از طلبه ها خواسته شد تا موضوعات پژوهشی را از هم اکنون تعیین کنند و ناگفته نماند که این مدرسه در نخستین جشنواره علامه حلی استانی رتبه هفدهم را کسب کرد.

حجت الاسلام مهری ادامه داد: جلسه ای با مدیر حوزه های علمیه استان برگزار و در آن مطالبی درباره نیمسال دوم تحصیلی، میانگین نمرات نیمسال اول تحصیلی، سومین جشنواره علامه حلی استانی و اردوی مدیران و معاونان پژوهش به بحث گذارده شد.

وی با بیان اینکه اردوی 2 روزه با حضور حجت الاسلام اسلام پورکریمی از محققان و پژوهشگران برتر کشوری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: از مرکز مدیریت استان خواهشمندم برای پژوهش زمان بیشتری در مدارس مدنظر قرار دهد و کلاس آموزشی برای فعالیت های پژوهشی برگزار کند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه آل طیب اهواز به ضرورت تعیین کلاس آموزش ویژه برای پژوهش تأکید کرد و گفت: برگزاری کلاس ها و دوره های پژوهشی در مدارس از سوی معاونت پژوهش صورت می گیرد و ما گنجاندن چنین برنامه هایی را در چارت آموزشی خواستار هستیم./9456/303/ب1

ارسال نظرات