۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۸۳۳۷۹
در جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای؛

فیلم کوتاه«صف» برنده جایزه ویژه خلاقیت و نوآوری شد

فیلم کوتاه«صف» به کارگردانی اسماعیل عظیمی برنده جایزه ویژه خلاقیت و نوآوری در بخش مسیر تجربه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه 100 ثانیه ای شد.
فیلم کوتاه

اسماعیل عظیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برگزیده شدن فیلم کوتاه«صف» در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه 100 ثانیه ای عنوان کرد: فیلم صف تولید خانواده هنری تبلیغی عقیق است و بنده به عنوان عضو این خانواده توفیق داشتم در ماه رمضان با کمک سایر دوستانم این فیلم را بسازم.

وی افزود: موضوع این فیلم کوتاه پیرامون نماز جماعت است و در این اثر سعی کردیم تا نماز جماعت را در قالبی ارائه کنیم که علاوه بر جذب مخاطب، بتواند حس خوبی از این موضوع را منتقل کند.

این فیلمساز تصریح کرد: هرچند که این اثر کوتاه است اما روند ساخت آن کاملاً حرفه ای بوده و ما در مجموعه عقیق تلاش می کنیم تا فرآیند ساخت را به بهترین روش ممکن که فرآیندی منطقی و حرفه ای است اجرا کنیم که البته این مراحل به ویژه مرحله تدوین از دشواری خاصی برخوردار است که توانستیم با سخت فیلم کوتاه«صف» در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه 100 ثانیه ای جایزه ویژه خلاقیت و نوآوری در بخش مسیر تجربه را دریافت کنیم.

عظیمی فعالیت های خانه تبلیغی عقیق را بسیار خوب توصیف و خاطرنشان کرد: فعالیت ها و آثار خانه داستانی عقیق بسیار خوب و درحال پیشرفت است به طوری که مدتی قبل فیلم کوتاه در جشنواره عمار جایزه دریافت کرد و بعد از آن نیز، کارگردان این فیلم توسط آیت الله جوادی آملی مورد تقدیر قرار گرفت و در حال حاضر نیز فیلم کوتاه«صف» توانسته جایزه جشنواره 100 را به خود اختصاص دهد.

کارگردان فیلم کوتاه «صف» در پایان خاطرنشان کرد: هادی سرانجام نویسنده و تهیه کننده، سید محمود حسینی تصویربردار، محمد صادق مقدسیان دستیار کارگردان، حسین عظیمی منشی صحنه، سید علیرضا حسنی مدیر تولید، سید مرتضی طهماسبی جلوهای ویژه این اثر بوده اند و حسین سرانجام، محمد حسن نظری، حکمعلی صفدری ، محسن رضایی، مائده رضایی، سجاد کاکوئی و هادی احمد زاده نیز در فیلم کوتاه صف به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداختند./872/ت302/ی

ارسال نظرات