۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۸۳۳۶۸
معاون فرهنگی حوزه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره تبلیغ مکتوب و نویسندگی در حوزه علمیه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان گفت: دوره آموزشی تبلیغ مکتوب و نویسندگی با حضور 24 نفر از طلاب خواهر لرستان در حوزه علمیه خواهران استان برگزار می شود.
کارگاه آموزشی

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب خواهر در ادارات، نهادها، مراکز علمی و دانشگاهی، مدارس، مساجد و دیگر عرصه ها، بیان داشت: ارتقای سطح علمی و تبلیغی این مبلغان از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی به فعالیت تبلیغ طلاب خواهر در فضای مجازی اشاره و عنوان کرد: در جهت فعالیت تبلیغی مؤثر  و هدفمند در زمینه های مختلف همواره دوره های آموزشی ویژه طلاب برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه با اشاره به اینکه طلاب در وبلاگ و سایت مطالب تبلیغی خود را ثبت می کنند، خاطرنشان کرد: در این راستا نیز دوره های آموزشی ویژه طلاب برگزار می شود.

عزیزی از برگزاری دوره آموزشی تبلیغ مکتوب و نویسندگی ویژه خواهران طلبه لرستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با شرکت 24 نفر از طلاب استان برگزار می شود.

وی در ادامه هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توانمندسازی توانایی تبلیغی طلاب و مهارت نویسندگی این قشر عنوان کرد.

عزیزی یادآور شد: دوره آموزشی تبلیغ مکتوب و نویسندگی ویژه خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان در مرکز مدیریت حوزه های علمیه لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان بیان داشت: در این دوره های آموزشی شیوه ها و مهارتهای نویسندگی برای طلاب مبلغ ارائه و راهکارهای تبلیغ مکتوب بیان می شود.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری دوره های آموزشی با محوریتهای مختلف تلاش می شود طلابی توانمند و مبلغ در زمینه های گوناگون تربیت کرد که بتوانند در عرصه تبلیغ نقش آفرین باشند./9459/303/ب2

ارسال نظرات