۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۸۳۳۵۶
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان:

اجرای برنامه های فرهنگی دینی، خنثی کننده توطئه های دشمن است

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی دینی کانونها برای نسل جوان و نوجوان، گفت: این برنامه ها با رویکرد تربیتی برگزار می شود و هجمه های دشمن در جبهه جنگ نرم را خنثی می کند.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد اوقات فراغت لرستان که در دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، گفت: برنامه های اوقات فراغت باید مستمر باشد.

وی مسجد را بهترین مکان برای حضور فرزندان دانست و افزود: برنامه های اوقات فراغت فرصتی مناسب برای افزایش جذب جوانان به مساجد است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به نقش تربیتی مساجد برای کودکان و نوجوانان، بیان کرد: برنامه های فرهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد رویکرد تربیتی دارد.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشي، ‌قرآني و ورزشي، بصیرت افزایی، هنری، دینی و فرهنگی در کانونهای فرهنگی هنری مساجد، اظهار داشت: این برنامه ها در راستای مقابله با توطئه های دشمنان و تقویت تربیت صحیح نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه در کانونها تلاش می شود استعداد جوانان و نوجوانان شناسایی و شکوفا شود، افزود: با شناسایی درست استعدادها و تلاش برای شكوفایی آنها می‌توان زمينه رشد و پيشرفت جوانان و نوجوانان را فراهم كرد.

وی یادآور شد: با شناسایی ظرفیت کانونها و استعداد نسل جوان و نوجوان می توان برنامه های اوقات فراغت کانونها را هدفمند و اثرگذار ساخت.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی در راستای تقویت برنامه های اوقات فراغت تأکید کرد و گفت: همکاری دستگاه ها ظرفیتی مناسب در جهت تقویت برنامه های کانونهای فرهنگی هنری مساجد است./9451/202/ب2

ارسال نظرات