۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۸۳۳۴۵
معاون امور طلاب حوزه های علمیه ایلام:

آموزش لازمه پیشرفت در هر برنامه ای است

معاون امور طلاب حوزه های علمیه استان ایلام با بیان این که دوره آموزشی آشنایی با سامانه «نجما» برای مدیران مدارس علمیه استان و معاونان برگزار شد، گفت: آموزش لازمه پیشرفت در هر برنامه ای است.
گلی

حجت الاسلام  یونس گلی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان ایلام در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، با بیان این که دوره آموزشی آشنایی با سامانه «نجما»(نرم افزار جامع امور طلاب و دانش آموختگان)، برای مدیران مدارس علمیه استان ایلام و معاونان آن ها برگزار شد، اظهار داشت: در دوره آموزشی نجما، مدیران مدارس سطح استان ایلام و معاونان آنان، با تمامی مراحل ثبت مشخصات وضعیت طلاب در قسمت های مختلف سامانه نجما آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با حضور حجت الاسلام آبادی جو، مسؤول سامانه نجما مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان ایلام افزود: آموزش لازمه پیشرفت در هر برنامه ای است و بر همین اساس، تا مسلط بر قسمت های مختلف سامانه نجما (وب سایت آموزشی طلاب سراسر کشور)  نباشیم، نمی توانیم خدمت رسانی کامل و دقیقی به طلاب و مجموعه خود داشته باشیم.

وی در ادامه با تشکر و قدردانی از توجه مسؤول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه سراسر کشور به استان ایلام، بیان داشت: طلاب استان ایلام بسیار مستعد و توانمند هستند، ولی متأسفانه آن گونه که باید و شاید، مدارس علمیه این استان، از لحاظ فضا، امکانات و تجهیزات شرایط خوبی ندارد، از این رو توجه مسوولان ارشد حوزه های علمیه به استان ایلام، ضروری است.

حجت الاسلام گلی در پایان برگزاری این دوره های آموزشی برای مدیران مدارس سطح استان ایلام را بسیار مؤثر دانست و گفت: بعد از این آموزش ها، سرعت و دقت در خدمت رسانی به مدارس علمیه، بیشتر خواهد شد و به همین دلیل خدمت رسانی به طلاب ایلامی نیز با سرعت و دقت بیشتری انجام می گیرد./879/303/ب2

ارسال نظرات