۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۴۸۳۳۳۷
نماینده ولی فقیه در ایلام:

امنیت امروز ایران اسلامی مثال زدنی و در جهان بی نظیر است

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان این که نیروی انتظامی کارنامه درخشانی در ایجاد امنیت دارد، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مثال زدنی و در جهان بی نظیر است.
لطفی- ناجا لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان ایلام با تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س)، اظهار داشت: امنیت اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی قطعا همه مرهون حضور نیروی انتظامی است.

وی افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مثال زدنی و در جهان بی نظیر است، نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مورد بغض و کینه دشمنان بوده و آنها سعی داشته اند با ایجاد ناامنی پایه های نظام را متزلزل کنند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه همیشه تمامی نقشه های دشمنان در ایجاد ناامنی از سوی نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاهای امنیتی خنثی شده است، گفت: نیروی انتظامی در این زمینه کارنامه درخشانی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین در استان ایلام این نیروی انظامی بود که سنگ تمام گذاشت، به ویژه پلیس راهور که با وجود ترافیک سنگین جاده ها ولی با کنترل دقیق عملکرد عالی و رضایت بخشی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان کرد: ایام اربعین برای استان بسیار حساس است که در این مدت برخورد مناسب پلیس سبب دلگرمی و امنیت برای زائران شد.

وی در پایان از فرمانده هان و پرسنل نیروی انتظامی استان تشکر کرد./879/202/ب2

ارسال نظرات