۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۸۳۳۲۵
امام جمعه الشتر:

وحدت و همدلی عاملی مهم در جهت رفع مشکلات کشور است

امام جمعه الشتر وحدت و همدلی را عاملی مهم در جهت رفع مشکلات کشور دانست و گفت: مسؤولان با توجه به این مهم باید در جهت برطرف سازی مشکلات کشور و دغدغه های مردم گام بردارند.
امام جمعه الشتر

حجت الاسلام سید سجاد موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، وحدت و همبستگی را عامل مهمی در جهت ارتقای وضعیت کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به تلاش استکبار برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، افزود: با پیروزی انقلاب و پیشرفت این کشور دشمن همواره با طرح دسیسه ها و هجمه های گوناگون در پی ضربه زدن به انقلاب است.

امام جمعه الشتر یادآور شد: دسیسه ها و توطئه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب جلوگیری از پیشرفت نظام و مقابله با گسترش اسلام و آرمانهای انقلاب در دنیا است.

وی در ادامه به سنگ اندازی دشمن در زمینه های گوناگون همچون تحریم ها، ترور و دسیسه های فرهنگی اشاره و عنوان کرد: دشمن برای ضربه به نظام هر روز دسیسه های جدیدی در پیش می گیرد.

حجت الاسلام موسوی گفت: هجمه ها و توطئه های دشمن شاید موجب کندی ایده ها در کشور شود، ولی با وجود رهبری آگاه، بصیر و هوشیار و در سایه پشتیبانی مردم این نظام هر روز استوارتر از گذشته پیش می رود.

وی با بیان اینکه اگر هر کشوری غیر از جمهوری اسلامی بود در برابر هجمه های استکبار از بین می رفت، یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو بین جوامع بشری معرفی شده است.

امام جمعه الشتر با تأکید بر ضرورت توجه مسؤولان به وظایف خویش و تلاش در جهت برطرف شدن مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: مسؤولان در عرصه های گوناگون باید با خدمت بی منت در پی برطرف سازی مشکلات مردم باشند.

وی نبود وحدت، تعامل و همکاری را علت ناکامی برخی از ارکان در انجام وظایف محوله دانست و اظهار داشت: در سایه وحدت، همکاری، همفکری و تعامل بسیاری از مشکلات و دغدغه های مردم برطرف می شود.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: برطرف کردن مشکلات کشور و توجه به نیازهای مردم موجب ایجاد امید در جامعه و دلگرمی مردم نسبت به انقلاب و عملکرد مسؤولان می شود./9459/302/ب2

ارسال نظرات