۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۴۸۳۳۲۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

کشورهای اسلامی برای نابودی رژیم صهیونیستی هم پیمان شوند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز دیگر وقت آن رسیده کشورهای اسلامی دست از اختلاف های سطحی بردارند و برای نابودی اسرائیل غاصب هم پیمان شوند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، با اشاره به برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ و یاوه گویی های برخی کشورها در این کنفراس علیه کشورمان، گفت: کشورهای تروریست پرور منطقه یعنی عربستان، ترکیه و رژیم صهیونیستی مثلثی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل دادند.

وی با بیان این که کسی تصور نمی کرد روزگاری برسد که عربستان سعودی که مدعی خادم الحرمین بودن است دست در دست رژیم صهیونیستی بگذارد، افزود: جای رسوایی دارد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیراً اعلام کرد صلح میان اعراب و اسرائیل نزدیک است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که برخی تحلیل این گونه است که اعراب برای مقابله با ایران، رژیم صهیونیستی را هم پیمان خود می دانند، خاطرنشان کرد: توطئه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حتم با شکست مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که به اذن خداوند متعال، ظالمان و جنایتکاران جهان با دستان خود در حال فراهم کردن زمینه نابودی خود هستند، تصریح کرد: در این میان هر روز شاهد تقویت عزت و اقتدار نظام اسلامی در سایه توجهات الهی هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات مقامات دولت ترکیه علیه کشورمان، این گونه اظهارات را کاملاً بی اساس دانست و خاطرنشان کرد: ترکیه با آنکه از درون متلاشی شده، به دیواری همچون رژیم صهیونیستی تکیه داد که در حال فروریختن است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که تکیه دادن به رژیمی که در حال نابودی کامل است نتیجه وابستگی به شیطان بزرگ است، تصریح کرد: ترکیه باید در موضع گیری های خود مراقب باشد و تحت تأثیر القائات دیکته شده از سوی آمریکا قرار نگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز برخی خناسان در داخل کشور نیز بیان می کردند که چرا علیه اسرائیل باید سخن گفت، بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی با هدف محور ارزش های اسلام از سوی استکبار جهانی در منطقه به وجود آمده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که نگاه امروز ملت بزرگ ایران نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی همان نگاه گذشته است و هیچ تفاوتی نکرده است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران همگام با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر محو کامل این رژیم جنایت کار و جعلی تأکید دارند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که نباید لحظه ای از جنایت های این رژیم کودک کش دور شویم، خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی به ویژه علمای بزرگ اسلام باید توجه داشته باشند که مسائل حاشیه ای نباید موجب فراموشی جنایت های رژیم صهیونیستی شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که کشورهای اسلامی مدعی دفاع از دین و شریعت محمدی باید برای نابودی رژیم صهیونیستی امروز متحد شوند، تصریح کرد: اگر امت اسلامی که دارای جمعیت میلیاردی هستند با هم متحد شوند هیچ کشوری نمی تواند ذره ای در امور امت اسلامی دخالت کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز دیگر وقت آن رسیده کشورهای اسلامی دست از اختلاف های سطحی بردارند و برای نابودی اسرائیل غاصب هم پیمان شوند، خاطرنشان کرد: متأسفانه دست های پلید آمریکا و صهیونیست برای رسیدن به منافع غیر مشروع خود در منطقه، بحران های بسیاری در کشورهای اسلامی منطقه به وجود آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آمریکا با هدف ایجاد حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی کشورهای اسلامی منطقه را درگیر یک سری مسائل و اختلافات کرده است، افزود: سال ها است که کشورهای اسلامی منطقه با تروریستم به وجود آمده از سوی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی دست و پنجه نرم می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که به حتم اگر کشورهای اسلامی با این بحران ها مواجه نبودند بستر برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر فراهم می شد، گفت: اما امروز کشورهای مسلمان منطقه درگیر جنگ های داخلی و نجات کشورشان از دست تروریست ها هستند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که زایش گروه های تروریستی منطقه نظیر داعش و النصره حاشیه امن مطمئنی را برای برنامه های رژیم صهیونیستی به وجود آورد، خاطرنشان کرد: حال که با مدیریت جمهوری اسلامی ایران جبهه مقاومت در منطقه حفظ شد و پروژه خطرناک تروریست ها در کشورهای اسلامی منطقه خنثی شد، امت اسلامی باید با وحدت و همدلی زمینه را برای محو کامل رژیم غاصب صهیونیستی فراهم کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همه توان و اقتدار از جبهه مقاومت حمایت می کند، تصریح کرد: دشمن از تقویت اقتدار جبهه مقاومت در منطقه هراسان است و هر روز به بهانه های مختلف تلاش می کند این جبهه را در منطقه تضعیف کند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بر ضرورت وحدت و همدلی امت اسلامی به منظور مقابله با تهدیدهای دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا تأکید کرد و گفت: وحدت و همبستگی بهترین ابزار برای نابودی صهیونیست ها است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که امت اسلامی باید از هر گونه اختلاف های سطحی پرهیز کنند و تنها در پی وحدت و همدلی باشند، خاطرنشان کرد: تفرقه میان مسلمان نتیجه ای جز بحران های امروز، ویرانی و کشتار مردم بی گناه منطقه نخواهد داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشترین سود و منفعت را از بحران های منطقه ای می برند، تصریح کرد: آمریکا با تنش و بحران در کشورهای اسلامی منطقه، ضمن حفظ رژیم صهیونیستی، منابع برخی کشورهای اسلامی را نیز غارت کرده است./950/302/ب2

ارسال نظرات