۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۸۳۳۱۶
از دوشنبه آغاز می شود؛

ویژه برنامه های ایام فاطمیه در حرم رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم ویژه ایام شهادت مظلومانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) از نهم تا 13 اسفند در اماکن متبرکه بارگاه منور رضوی برگزار می شود.
 فاطمیّه

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اعلام کرد: ویژه برنامه های ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از دوشنبه 9 اسفند تا جمعه 13 اسفند از ساعت 18:20 تا 20:30 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی افزود: حجت الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی، مدیر کانون مهدوی طلیعه ظهور، شنبه و یکشنبه ساعت 18:15 در رواق امام خمینی(ره) به تبیین «سلوک خانوادگی در سبک زندگی فاطمی» می پردازد.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی بیان کرد: حجت الاسلام ابراهیم انصاری شنبه تا جمعه ساعت 16:40 در جمع زائران و مجاوران به بیان «راهکارهای حرکت به سمت جامعه فاطمی» می پردازد.

حجت الاسلام حسینی مطرح کرد: حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد دوشنبه تا جمعه ساعت 18:15 در رواق امام خمینی‌ پیرامون «شخصیت حضرت زهرا» سخنرانی می کند. 

وی خاطرنشان کرد: شبستان گرم مسجد گوهرشاد در چهار نوبت نیز میزبان برنامه های فرهنگی تبلیغی است که از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: «اخلاق از منظر قرآن حدیث»، «بیان سیره و زندگانی حضرت زهرا»، «سیره فاطمی» موضوعاتی است که در این مکان از سوی حجج اسلام محسن درفشان، حسین شرفی، سیدهادی طباطبایی و حسین گرایلی تبیین می شود.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: ویژه برنامه های خواهران در رواق های حضرت معصومه و دارالحکمه  هر روز در دو نوبت صبح و عصر با سخنرانی استادان حوزه علمیه خواهران و دانشگاه برگزار می شود./302/1308/ب1

ارسال نظرات