۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۴۸۳۲۸۴
امام جمعه موقت ورامین:

مسؤولان فارغ از مسائل سیاسی مشکلات مردم را حل کنند

امام جمعه موقت ورامین گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مسؤولان به لحاظ قانونی، شرعی و انسانی وظیفه دارند فارغ از مسائل سیاسی مشکلات مردم را حل کنند.
سید محسن محمودی

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین، در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار خبرگزاری رسا، درباره ارزیابی خود برای مشکلات مردم خوزستان و سیستان و بلوچستان که رهبر معظم انقلاب بر رفع آن تاکید داشتند، گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به این موضوع دغدغه جدی دارند چرا که مردم به شدت تحت فشار هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان امام جامعه نسبت به این موضوع بیشترین ناراحتی را دارند چرا که باید مسؤولان و مدیران اجرایی در مرحله عمل ورود پیدا کنند اما متأسفانه برخی تقصیر را به گردن قبلی‌ها می‌اندازند در حال که این حوادث امروز رخ داده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: نباید رسیدگی به مشکلات مردم را متوقف کرده و به نوعی با اهداف سیاسی آن را به دیگران حواله دهیم.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: دولت و مسؤولان موظف هستند دلسوزانه موضوع را برسی کرده و راه‌های عملیاتی آن را اجرایی کرده و فارغ از گفتار به تدابیر لازم عمل کنند.

وی افزود: هرگونه بی‌تفاوتی نسبت به مردم ظلم است به ویژ مردمی که در دوران دفاع مقدس این همه رنج و زحمت کشیده و خون داده‌اند بنابراین نباید از کنار مشکلات آنها به سادگی عبور کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ابراز کرد: درباره ریزگردها و حوادث خوزستان سال‌ها است که بی‌‌توجهی و کوتاهی می شود اگر از همان روز اول وارد عمل شده و تدابر لازم را اتخاذ می‌کردند آسیب‌ها کم می‌شد.

امام جمعه موقت ورامین در پایان گفت: به نظر می‌رسد که از ناحیه مسؤولان به هر دلیلی کوتاهی صورت گرفته است، با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مسؤولان به لحاظ قانونی، شرعی و انسانی وظیفه دارند فارغ از مسائل سیاسی مشکلات مردم را حل کنند./302/807/ب1

ارسال نظرات