۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۴۸۳۲۶۷
امام جمعه بندرامام:

رژیم صهیونیستی بازنده اصلی انتفاضه سوم است

امام جمعه بندرامام با بیان این که در شرایط فعلی مسأله فلسطین به فراموشی سپرده می شود و کشورهای اسلامی را با جنگ های نیابتی درگیر کرده اند، گفت: فلسطین مهم ترین مسأله بین المللی اسلامی است و در انتفاضه سوم رژیم صهیونیستی بازنده اصلی نبرد خواهد بود.
حجت الاسلام محمد تابش ، امام جمعه بندر امام خميني (ره)

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که فلسطین مهم ترین مسأله بین الملل اسلامی است و دشمن همیشه تلاش کرده که این موضوع را از جغرافیای سیاسی حذف کند، ابراز داشت: همواره باید تلاش کرد که موضوع فلسطین زنده باقی بماند و حداقل یک قدم را به نفع آزادی این سرزمین و ضرر دشمن پیش ببرد.

وی با بیان این که رهبرمعظم انقلاب همچون دیده بان تیز، دور بین و جامع بین، مسأله فلسطین را آسیب شناسی کردند، ادامه داد: ایشان موانع، توطئه های دشمنان خارجی و منطقه ای، اشتباهاتی که حماس یا گروه فلسطینی ممکن است مرتکب و به ضرر فلسطین تمام شود را در بیانات ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مطرح کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام با بیان این که در شرایط فعلی مسأله فلسطین به فراموشی سپرده می شود و کشورهای اسلامی را با جنگ های نیابتی درگیر کرده اند، افزود: رهبرمعظم انقلاب نهایت تلاش خود را کردند که فلسطین به عنوان مسأله اول جهان اسلام همچنان باقی بماند.

حجت الاسلام تابش با اشاره به این که رژیم اشغالگر قدس رو به فرسایش است اما مقاومت یک جنبش رو به قدرت می باشد، گفت: یکی از ابعاد جبهه مقاومت حماس و غزه که ولی امر مسلمین فرمودند قلعه تسخیر ناپذیر است؛ دیگری نیز جبهه حزب الله می باشد.

امام جمعه بندرامام تصریح کرد: موشک های حزب الله به همه جای فلسطین می رسد و اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به قدس و فلسطین برای شهرک سازی فشار وارد کند سبب یک انتفاضه جدید خواهد شد که به یقین در این انتفاضه رژیم صهیونیستی بازنده اصلی خواهد بود.

وی با اشاره به این نکته که ملت های مسلمان همچون یمن، بحرین، سوریه، عراق و لیبی در حال مقاومت هستند و باید این اقدام آنها بیشتر و سازماندهی تر باشد اما مسأله فلسطین را به حاشیه ببرند، ادامه داد: در بیشتر موقیعت ها مسأله فلسطین به حاشیه رفته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام با بیان این که باتوجه به فرمایشات اخیر رهبرمعظم انقلاب لازم است یک طرح و برنامه جدید برای پیشبرد انتفاضه فلسطین طراحی، افزود: رهبرمعظم انقلاب در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین نکات جدید و مهمی را فرمودند و در آن حرکت فلسطین آسیب شناسی شد.

امام جمعه بندرامام با تأکید براین که بین جبهه های فلسطینی انسجام و هماهنگی بیشتر نیاز است، ادامه داد: فلسطین احتیاج به طرح و برنامه جدید برای پیشبرد انتفاضه سوم فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس دارد./302/9453/ب1

ارسال نظرات