۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۸۳۲۵۴
رییس مجلس علمای فلسطین:

آزادسازی فلسطین مسؤولیت کل امت اسلام است

شیخ حسین قاسم آزاد سازی فلسطین را مسؤولیت کل امت اسلام دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که فلسطین برای ما مسأله ای اعتقادی است و نه تنها بر مردم ایران بلکه بر تمام امت اسلام واجب است که برای آزادی فلسطین تلاش کنند.
شیخ حسین قاسم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیخ حسین قاسم، رییس مجلس علمای فلسطین، ظهر امروز بعد از خطبه های این هفته نمازجمعه پردیسان در مسجد حضرت زینب(س) اظهار داشت: فلسطین قلب جهان و قلب اسلام است و بیشتر انبیا(ص) در سرزمین فلسطین مبعوث شده اند.

وی با اشاره به این که سرزمین فلسطین در طول تاریخ 24 بار مورد تهاجم و اشغال قرارگرفته است، افزود: یهودیانی که از صدر اسلام با پیامبر(ص) به دشمنی برخاستند امروز با اشغال فلسطین و قتل عام مسلمانان دشمنی خود با اسلام را اثبات کرده اند.

شیخ حسین قاسم با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشت: سرزمین فلسطین اعتقاد ما است و ما آماده ایم تا با فدا کردن جان و مال و کودکان خود از اعتقاد خود دفاع کنیم زیرا دفاع از مقدسات در تمام بشریت وجود دارد.

وی با بیان این که حتی گیاهان هم در برابر تجاوز دیگران از خود دفاع می کنند، خاطرنشان کرد: ما به یهودیان صهیونیست می گوییم که هر چه می خواهید مجاهدان و علمای فلسطین را بکشید ولی مطمئن باشید هزاران مجاهد دیگر بر خواهند خاست و اسرائیل را نابود خواهند کرد.

رییس مجلس علمای فلسطین آزاد سازی فلسطین را مسؤولیت کل امت اسلام دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در کنفرانس فلسطین فرمودند که فلسطین برای ما مسأله ای اعتقادی است و نه تنها بر مردم ایران بلکه بر تمام امت اسلام واجب است که برای آزادی فلسطین تلاش کنند.

وی با دعوت از همه مردم مسلمان به حمایت از آرمان فلسطین از جمهوری اسلامی ایران برای حمایت هایش تشکر کرد و ابراز داشت: مردم فلسطین مردمی مقاوم و شهادت طلب هستند و اگر سلاح در اختیار داشته باشیم اسرائیل را نابود خواهیم کرد./843/پ202/ص

ارسال نظرات