۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۸۳۲۰۳
امام جمعه اردبیل:

تاراج اصلی، دزدیدن اعتقادات و اخلاق است

امام جمعه اردبیل اصلی ترین میدان جنگ امروز را میدان اخلاق، تربیت، فرهنگ و سبک زندگی دانست و گفت: تاراج اصلی در زمان معاصر دزدین اعتقادات و اخلاق است.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل، حضور هیأت بزرگ تجاری خارجی را در استان موفقیت بزرگ اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: اینگونه تعاملات اقتصادی قطعا در اقتصاد منطقه و استان مؤثر است.

وی در این باره از مدیریت ارشد استان و سایر مجموعه های اقتصادی استان که مقدمات این سفر را فراهم کردند تشکر کرد و از اینکه مهمانان خارجی در بازدید از بقعه شیخ صفی با محیط بازگشایی نشده مواجه بوده اند به شدت انتقاد کرد و آن را نتیجه سوء مدیریت و عدم توجه دولت محترم به مصالح کلان خود دانست.

امام جمعه اردبیل از اینکه در آستانه سفر ریاست جمهوری آذربایجان به ایران یکی از رجال مهم دولت آذربایجان با سخنان بی پایه اهانت به کشور و تمامیت ارضی ایران کرده، انتقاد کرد و گقت: اینگونه افراد مأموریت دارند هر وقت رابطه دو کشور بهبود و توسعه یافت با اظهارات ناشایست، دو کشور مسلمان و همسایه را به وادی اختلاف و دشمنی بکشانند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: در گذشته هم در بروز تنش ها همیشه رجال آذربایجان پیش قدم شده اند و ابتدا از طرف کشور ما اقدامی صورت نگرفته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان 8 اسفند روز امور تربیتی را گرامی داشت و اظهار داشت: دست مربیان تربیتی را در آموزش و پرورش و سایر نهادهای تربیتی می بوسیم و آنها را اصلی ترین ولی نعمت خود می دانیم، آنها افسران بزرگ در اصلی ترین میادین جنگ هستند، اصلی ترین میدان جنگ، میدان اخلاق، تربیت، فرهنگ و سبک زندگی است.

وی افزود: تاراج اصلی در زمان معاصر تاریخ فرهنگی و غارت بزرگ، غارت حیا و عفت و دزدی اصلی، دزدیدن اعتقادات و اخلاق است و در همه این میادین، مربیان تربیتی، مرزداران بزرگ کشور، ملت، فرهنگ و تاریخ ما هستند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اختلاف رسانه ای وزیر اطلاعات و دادستانی درباره وجود دو تابعیتی در کشور، آن را وهن بزرگ مدیریتی و سبب از بین رفتن وثوق و اعتماد به حساس ترین مراکز مدیریتی کشور دانست و از مسؤولان خواست اینگونه امور را در ملأ عام از طریق رسانه حل نکنند./201/937/ب1

ارسال نظرات