۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۴۸۳۱۵۱
در مدرسه عالی دارالشفاء؛

جلسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان قزوین برگزار شد

جلسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان قزوین با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
مجمع طلاب و فضلای شاهرودی حوزه علمیه خراسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان قزوین امشب در نمازخانه دارالشفاء با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام میرزایی در این جلسه به تبیین برخی فعالیت‌های این مجمع پرداخت و گفت: از هنگامی که از سوی رهبر معظم انقلاب مسأله «حوزه انقلابی» مطرح شد، این مجمع برای پیگیری این مسأله و عملی‌سازی آن دست به اقداماتی زد که از جمله آن می‌توان به برگزاری جلسات هفتگی در زمینه روشن‌گری مبانی «حوزه انقلابی»، پیگیری این مهم در کمیسیون مجمع طلاب استان اشاره کرد.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: بر اساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه باید انقلابی باشد و انقلابی هم بماند؛ طلاب استان قزوین نیز برای تحقق این ارزش با سرلوحه قرار دادن شاخصه‌های یک حوزه انقلابی در این جهت با تلاش‌های فراوان در حال عمل هستند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری با تقدیر از برگزاری این جلسه در ادامه به پاسخ به تعدادی از پرسش‌های طلاب پرداخت./841/پ203/ی

ارسال نظرات