۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۴۸۳۱۴۹
آیت الله ایمانی در دیدار مردم سیل زده جهرم:

مسؤولان برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند

آیت الله ایمانی گفت: امیدواریم مسؤولان در وسعشان باشد و بتوانند گامی و قدمی برای حل مشکلات و رفاه حال مردم بردارند.
بازدید آیت الله ایمانی از منطقه سیل‌زده جهرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، شامگاه امشب در جمع مردم شهرستان جهرم در مسجد فاطمه الزهرا(س) گفت: هرکس با شیوه و ابزار خودش باید نقش ایفا کند تا این آلام و دردها و رنج‌هایی که پیش‌آمده شکسته و تقسیم شود.

وی در ادامه افزود: آنچه بعضی از صاحبان منازل مطرح می‌کردند این بود که جوان‌های بسیجی و سپاهی به‌موقع آمدند و کار کردند، این جای تقدیر و تشکر دارد.

آیت‌الله ایمانی اظهار داشت: دیگران هم که آمدند و زحمت کشیدند باید از آن‌ها هم تشکر کرد و تقدیر به عمل آورد اما در عین حال کار ناشده بسیار زیاد است، ان‌شاءالله مسؤولان در وسعشان باشد و بتوانند گامی و قدمی برای حل مشکل و رفاه حال مردم بردارند.

وی خاطرنشان کرد: زندگی عالم طبیعت و ماده آن‌چنان قرار داده‌شده که هیچ‌گاه انسان به نعمتی نمی‌رسد مگر اینکه نعمتی از او گرفته می‌شود، توفیق دیدن فردا را موقعی پیدا می‌کنیم که امروز را از دست داده باشیم، محدودیت این عالم و بسته بودن این جهان این اقتضا را دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس ادامه داد: توفیق داشتم بعضی از مناطق سیل‌زده را از نزدیک دیدم، واقعاً شرایط سختی بود، بعضی جاهایش از سخت سخت‌تر بود، مسؤولان و مردم متمکن، هرکس با شیوه و ابزار خودش باید نقش ایفا کند تا این آلام و دردها و رنج‌هایی که پیش‌آمده شکسته و تقسیم شود.

وی با اشاره به مشکلات سیلاب اخیر شهرستان جهرم در پایان گفت: باید دیگران بیایند و کمک کنند، مسؤولان، مردم و صاحبان قلم، هرکس به هر شکلی که می‌تواند صحبت و درد دل مردم را به دیگران منعکس کند، این‌یک تکلیف و وظیفه است./202/919/ب1

ارسال نظرات