۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۴۸۳۱۲۸
نماینده مردم تبریز:

تشدید فشارهای اقتصادی دشمن با هدف جدایی بین ملت و نظام است

ساعی با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش نجات کشور از فشارهای اقتصادی دشمن است، گفت: تشدید فشارهای اقتصادی با هدف جدایی میان ملت و نظام و همچنین دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی ایران است.
زهرا ساعی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس 

زهرا ساعی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به مطالبه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ارائه گزارش مسؤولان نسبت به اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: آنچه مسلم است؛ دشمنان به دنبال فشار بر نظام اسلامی در عرصه اقتصاد و فرهنگ هستند.

وی با تأکید بر این‌که اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش نجات کشور از فشارهای اقتصادی دشمن است، گفت: همانطور رهبر معظم انقلاب اشاره کردند؛ آمریکا می‌خواهد با تکرار ترفند تهدید و جنگ نظامی، توجه مسؤولان کشور را از صحنه جنگ واقعی یعنی جنگ اقتصادی منحرف کند، مسؤولان باید همه همت خود را صرف حل مشکلاتی همچون بیکاری، رکود، گرانی و تبعیض کنند.

ساعی با بیان این‌که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان با تحریم‌های متعدد و مختلف اقتصادی به دنبال عقب‌نشینی ملت ایران از آرمان‌ها و اصول انقلابی خود بوده‌اند، تصریح کرد: اگر سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در کنار اصلاح ساز و کارهای نظام پولی و بانکی کشور اجرایی شود، تلاش دشمنان بی‌ثمر خواهد بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» رو به پایان است و زمان ارائه گزارش عملکرد از سوی دولتمردان فرا رسیده است، گفت: سال «اقتصاد مقاومتی» در حال پایان یافتن است؛ مسؤولان دولت و دیگر قوا باید به مردم گزارش دهند در این زمینه چه کرده اند؟ رهبر انقلاب در همین زمینه به صراحت فرمودند؛ مسؤولان نباید به مردم بگویند «باید چنین بشود»، بلکه باید بگویند «چنین شد».

وی با اشاره به این‌که بیکاری، رکود و گرانی از مشکلات مهم اقتصادی کشور از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب است، افزود: ظرفیت‌های موجود در کشور بیش از اینهاست و راه خروج از مشکلاتِ چند بعدی هم مشخص است؛ مهم آنست که مسؤولان نگاه به درون داشته باشند و چشم امید نسبت به دشمنان دیرین انقلاب اسلامی را قطع کنند.

ساعی با اشاره به این‌که هدف‌گذاری دشمن برای تشدید فشارهای اقتصادی با هدف جدایی میان ملت و نظام و همچنین دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی ایران است، افزود: مردم انتظار بهبود وضعیت معیشتی خود را دارند؛ بدون توجه به مسائل اقتصادی نمی‌توان در دیگر عرصه‌ها قدرتمندانه وارد شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار همدلی و همزبانی میان مردم و مسؤولان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور شد و گفت: نمایندگان مجلس نیز آمادگی کامل برای بهبود و تسهیل فضای کسب و کار از طریق قانون‌گذاری دارند./302/935/ب1

ارسال نظرات